ЗДО "Теремок" с. Гущинці
Вінницька область, Хмільницький район

Сценарії свят

ВЕСНЯНЕ СВЯТО «ЯК ВОВК СТАВ МАТУСЕЮ»

                                                           молодша група
(зал прикрашений, є озеро, хатинка)
(під муз. діти заходять до залу, стають півколом)

Вед: Добрий день рідні бабусі, любі мами й тата.
Ми дуже раді вас вітати на веснянім святі!
Ви послухайте усі, як дзюрчить струмочок.
Це Весна-красуня йде до нас в садочок.
Хмаркою легенькою над нами пропливає.
В небі дзвоном жайвора, пісеньку співає.
Тане сніг, течуть струмки, ожива травичка.
І до сонця гілочки, простягла вербичка.
Дітки, а давайте заспіваємо, всіх із Весною привітаємо.
ПІСНЯ «НУ Й ДИВА» (діти сідають)
Вед: Дітки, зустрічайте, йде Весна-красунечка, ви її вітайте. (заходить Весна)
Весна: Добрий день дорослі, добрий день малята.
Я дуже рада всіх вітати на веснянім святі!
Я зелена Весна, добра , мила, запашна.
Рада зустрічі із вами, із моїми малюками.
Вед: Дякуємо тобі, Веснонька, що завітала до нас на свято.
Весна: Я на землю прийшла, і тепло їй принесла.
Чуєте, як пташечки співають, вони Весну прославляють.
«Гей, горобчики, вилітайте, затанцюйте, заспівайте.
Із весняним, гарним днем, всіх навкруг вітайте.
ТАНОК ГОРОБЧИКІВ
Вед
: Які спритні горобчики, веселі, грайливі, радіють весні.
А знаєте, дітки, весною вся природа співа.
Чуєте, хтось там так голосно говорить: ква-ква.
Весна: Це ж веселі жабенята, вийшли танцювати, Весну зустрічати!
ТАНОК ЖАБЕНЯТ
Вед: Дякуємо вам, жабенята, проходьте до нас, будемо разам святкувати.
Весна: А я усім-усім малятам хочу казку показати.
(залітає Лелека із яєчком у дзьобі)
Лелека: Я прилетів сюди, чи ні? Аж не віриться мені!
Де ж поділись жабенята? Бачу навкруги малята.
Де ж білесенька хатина, і де куряча родина?
Їм несу мале курчатко, гарне, золоте малятко.
Весна: Є хатка біла на узліссі, недалеко від села.
У тій хатині, дуже мила, куряча живе сім’я.
Лел.: То до них я поспішаю, гарну звістку для них маю.
Подаруночок несу, прощавайте, вже лечу. (вилітає)
Весна: Давайте діти, разом з вами, у курячий заглянемо дім.
І всі разом подивимось, що відбувається у нім.
Вед: Погляньте, тато Півник, і мама Курочка вже йдуть, і розмову між собою, ведуть.
(виходять Півник і Курка)
Пів.: Ку-ку-рі-ку! Яка краса! Вже до нас прийшла Весна!
Кур.: Я так рада, бо курчата вже навчилися співати, і чемно будуть матусю вітати.

Пів.: Знаєте, чому я такий бравий, та моторний, стрункий та дужий?
Бо не люблю сидіти у хаті у задусі. З ранку до вечора, весь час у русі.
Кур.: І курчата не хочуть від тата відставати. Будуть рухатися, бігати, стрибати.
І дуже хочуть усі разом танцювати.
ТАНОК КУРЧАТ
(залітає Лелека)
Лел.: Усім мої вітання, та щирі побажання!
Прийміть у подарунок, гарнесенький пакунок. (дає яйце Курці і вилітає)
Кур.: Дякую, Лелеченько, за такий чудовий подарунок.
Пів.: Курочка мама знесла нам яйце. Треба усіх сповістити про це!
Ку-ку-рі-ку, ку-курі-ку, яєчко є у курнику!
Кур.: Годі, годі вже співати, курчатам слід відпочивати. (йдуть у хатинку)
Весна: Як тільки присмерки спадають, сім я поважно йде в курник.
На сідало в рядок сідають, до ранку спати кожен звик.
Вед: Погляньте, Вовк та Лисиця, тут як тут, до курника собі ідуть.
(До хатки крадучись ідуть Вовк та Лисиця)
Лис: Чуєш всі поснули в курнику? Зараз я яєчко там знайду.(виносить яйце)
Вовк Ось воно, гарнесеньке яке! Завелике дуже, не просте!
Лис: Не кричи, поводься тихо. Бо ще наробиш нам тут лиха.
Вовк: (потираючи лапи) Яйця дуже я люблю: Смажу я їх і варю,
А іще умію, діти, гоголь-моголь з них робити.
Буде в нас смачний обід. Наїмося ми як слід. (потирає свій живіт, облизується)
Лис: Що ти, Вовчику, не смій. Ти теплом його зігрій.
Будь для нього, наче мати, І з нього будемо курку мати.
Курка нам яйце знесе. Не просте вже, золоте!
Вовк: Не одне яйце – багато! Продамо! Й в нас буде хата!
Лис: Тут сідай, як у гніздечку. Зігріватимеш яєчко.
Добрі пісеньки співай. Казочки розповідай.
А як з явиться курчатко, їсти дай йому зернятко.
Вовк: От яка складна наука – Бути мамою – не легка штука!
Мама – це важка робота. День і ніч, одні турботи.
Лис: Бережи яєчко, брате. Я ж піду вбиратися на свято.(виходить)
Вовк: От побігла, вже й нема. Підвела мене кума.
Що ж, тебе поколихаю. Пісню гарну, ніжну знаю.
У-У-У, баю-бай, спи яєчко, засинай.
(колихає, потім кладе біля ширми,І сам лягає і засинає)
Весна: Тільки ранок наступив. Вовка стукіт розбудив.
Курчатко (за ширмою) Тук-тук-тук!
Вовк: Хто це?
Курча: Тук-тук-тук! Відчиніть мені дверцята! (З’являється Курчатко)
Вовк: Ба! Та це ж мале курчатко!
Курча: (оглядається) Ой, як навколо тут цікаво?
Вовк: Це ж Весна прийшла яскрава!
Курча: (тулиться до Вовка) Я до тебе пригорнуся. Знаю – ти моя матуся!
Вовк: (здивований)Як мені приємно стало. Мене «мамою» назвали.
Миле, лагідне курчатко, тільки я не мама…
Курча: Я здогадалося, ти мій татко! (обнімає )
Вовк: Що тепер маю робити? Треба тебе всьому навчити.
Як бабуся, мама й тато, буду я тебе навчати.
Ну а всі наші малята, будуть мені допомагати.
Курча: Я згоден. Із радістю буду навчатися!
Вовк: Ось поглянь, ціла миска брудних хустинок, треба відіпрати.
Ставайте, діти в коло, будемо працювати.
(одягає фартушок, бере миску із хустинкою)
ТАНОК «ПРАННЯ»
Вовк: Он, як гарно впоралися, вже все чистеньке. Сідайте дітки, дякую, що допомогли.
Курча: Я теж старалося! Але мені вже щось їсти хочеться.
Вовк: Ой, лишенько, як же я забув! Дитину ж треба годувати!
Так, зараз я буду кашу готувати,
А кухарчата мені будуть допомагати.
ТАНОК КУХАРЧАТ
Вовк: У мами і бабусі, така важка робота.
День і ніч працюють, весь час у турботах.
Вед: Наші дітки, дуже люблять своїх мам. І бабусь своїх поважають.
І у день святковий цей, бабусь піснею вітають.
ПІСНЯ ПРО БАБУСЮ
Вовк: Ну що, Курчатко, хустинки прати, їсти готувати, про бабусю пісню співати ти вже навчилося, що тепер будемо робити?
Курча: Ой, як гарно стало мені, хочу гратися в ці весняні дні! (стрибає, плескає)
Вовк: Тихо-тихо, не кричи, стули дзьобика, й мовчи…
(Заходить Лисиця; Вовк намагається закрити собою Курчатко.)
Лис: Галас хто такий здійняв? Хто тут весело кричав?
Вовк: Та нікого тут немає. Вітер між дерев співає.
Лис: Та не грайся ти зі мною. Хто сховався за тобою?
(намагається заглянути за спину Вовка)
Курча: (вибігає наперед та наступає на Лисицю) Ти чого прийшла сюди?
Геть від татка відійди!
Лис: Мама я твоя, серденько. До матусі йди швиденько.
Пригорну до себе, миле, (каже вбік) Борщ із тебе я б зварила.
(тягне до себе Курчатко)
Вовк: От чого ти захотіла?! Курча віддати я не в силах!
Лис: Вовче, що ти вередуєш. Ти ж його і сам скуштуєш!
Вовк: Діти, часу не марнуймо. І Курчаточко рятуймо! (діти стають у коло)
Вед: Дітки, давайте станемо всі у коло і спіймаємо Лисицю.
ГРА « УПІЙМАЙ ЛИСИЦЮ »
Вед: Будеш, Лиско, тепер знати. Як Курчатко ображати.
Лис: Ой, та я ж пожартувала. І з Курчатком тільки грала.(тікає із залу)
Вовк: Вибачай мене, Курчатко. Я тобі не мама і не татко.
Твоя мама у курнику. Тебе туди я відведу.
(Вовк разом з дітьми йде по колу, діти сідають на місця а Вовк з Курчам підходить до хатинки)
Весна. Тим часом в курнику і плач, і сльози,
Бо не знайшли яєчко й досі.
Але ось і Вовк іде, і мале курча веде.
(вибігає Курка)
Курка: Ой, та це ж моє малятко. Рідне, дороге курчатко!
Вам спасибі, що знайшли. Дитя додому привели.
Вовк: Я хочу з вами в дружбі жити. Як добре вміти всіх любити!
(Курча обнімає і Вовка і Курку)
Курча: А я хочу всім сказати, що найрідніше слово «мати»
Дітки, ви всі поспішайте, своїх матусеньок вітайте!
(Герої виходять із залу)
Вед: Слово «мама» - дивовижне. Слово «мама» - чарівне.
Хто його лише промовляє. Ніби в казку зазирне.
З цим, напевно, згоден кожен, без матусі жити ми не зможем.
Весна: Слово «мама» у цілому світі, краще й дорожче від сонця і квітів.
Хай же це слово, завжди буде святом.
Давайте діти, матусь вітати.
ПІСНЯ «МАМА МОЯ»
(діти стоять півколом, їм роздають подарунки для мам)
Вед: Навесні буває в році тільки раз. Це прекрасне свято в мам, бабусь і в нас.
: Знає і хлопчик і дівчинка кожна, що без матусі прожити не можна.
Кожен із вас, згоден із нами, що в світі усе починається з мами.
Весна: Хай вдячна вам буде кожна дитина. Хай мама радіє за доньку і сина,
Хай люблять усі свою маму рідненьку. Довгого віку Вам, дорогенькі!
Разом: Діточки, ви поспішайте, всіх матусеньок зі святом привітайте!
(діти дарують подарунки)

"Музей незвичних речей "

випускне свято у старшій групі

 

Звучать фанфари. Вихід ведучих
1Ведуча: Весна… Хвилювання… Усмішки і квіти…
І хоч не лунає останній дзвінок -
У нас випускний, підросли наші діти,
І в школу малят проводжає садок.

2Ведуча: На наших очах підросли і змужніли,
До перших досягнень зробили ви крок,
І радість в душі, бо разом засвітили
Таких неповторних малих зірочок!

1Ведуча:Ось зал чомусь увесь притих
В очах і сум, і радість сяє
Хай зараз всі запам'ятають їх :
Найкращих, рідних, дорогих,

Разом : Стрічайте оплесками їх !

Під музику в зал виходять випускники.

1.День сьогодні особливий
Він буває лише раз.
Нині всі за нас радіють
Ми йдемо у перший клас!

2.Час до школи вирушати,
Буде перший наш урок
Але шкода розлучатись
Із тобою, наш садок.

3.Та сьогодні наше свято
Вже останнє разом з вами.
Ми тепер не дошкільнята,
А стаємо школярами.

4.Тож хай пісня починає
Бал чудовий випускний.
Ми для тебе заспіваєм,
Наш садочок дорогий!
 

Пісня « Садочок»

2Ведуча: Звичайно, дитячі роки не закінчилися, але такими безтурботними , які вони були в дитячому садку, навряд чи залишаться. Це був неповторний світ казок та іграшок, свят і розваг. І кожна людина
впродовж свого життя мріє хоч на хвилинку повернутись в ту зоряну країну фантазій, мрій, барвистих кольорів і веселих ігор

1Ведуча:І ось сьогодні, ми вирішили все пригадати, і тому запрошуємо всіх присутніх відвідати «МУЗЕЙ НЕЗВИЧАЙНИХ РЕЧЕЙ» Всі експонати музею викликають приємні спогади про найкращих, найрозумніших,
найталановитіших випускників нашого садочка.

2Ведуча: А почесне право відкрити наш музей надається завідуючій Олені Василівнівні.
(слово завідуючій, перерізання стрічки)

1Ведуча:Ось погляньте, який цікавий експонат є у нас у музеї. Так, це ціла банка дитячих сліз, які вони проливали, коли ви їх тільки привели до садочка!


Діти:
Не лякайтесь тата й мами
Так, це банка зі сльозами
Нас самих, і наших мам ,
Вихователів і нянь

Все чуже – подушка, ліжко.
Чужа лялька, вікна, книжка.
Чужий голос знов лунає
Перед сном казки читає.
Дуже, дуже дітки ждуть-
Ну коли ж батьки прийдуть?
 

2Ведуча : Так, діти, дуже не любили спати: вередували , плакали , але все це в минулому і випускникам плакати та вередувати вже не личить. Вони швидко дорослішають і допомагають нам виховувати і розважати молодших.
(під музику заходять малюки)

Малюки:

Ми малята-малюки
Вас вітаєм залюбки.
Ви про нас не забувайте,
Носики не задирайте.

Любили ви піском кидатись.
На гірках до дірок кататись.
Руками билися, й ногами,
А дехто навіть і зубами.

Ось які великі стали!
Просто тьоті й дяді!
І сьогодні ми, найменші,
Вас вітати раді.

Ми бажаєм щиро вам
Всім майбутнім школярам
Ви навчайтесь на 12 –
Не підводьте своїх мам.


Дитина:Друзі, щире вам спасибі,
Не забудемо ми вас,
І даруночки гарненькі
Подаруємо для вас.
Випускники дарують подарунки малюкам
 

1Ведуча:А ми продовжуємо…
Дивну скриньку я тримаю
І бажання загадаю.
Зазирнути в майбутнє нам саме час
Ким же діти стануть у нас?
(діти передають скриньку із рук в руки і декламують вірші)

Дитина

Я крутим ді-джеєм стану, модну техніку дістану
Колі Баскову два рази наміксую супер-хіт
І тоді про мене зразу заговорить увесь світ!
 

 Я – музикантом мрію стати,
І людям радість дарувати.
В душі у кожного хай музика луна,
І серце буде сповнене добра.

А я мрію артисткою стати,
Щоб на сцені щодня виступати…
Будуть квіти мені дарувать,
У рекламах серйозних знімать.
Хочу про мене щоб всі говорили
І талант мій щиро любили.
Прихильники будуть носить на руках,
Зустрічатимуть всі мене тільки на «Ах!»

Ось я стану генералом,
Буду в армії служити,
І ніколи Україна,
Вже не буде так тужити.

Стати депутатом, може?
Це робити кожен зможе!
Буду кнопки натискати
В Києві, в Верховній Раді.
Не візьму на душу гріх –
Розділю бюджет на всіх.

Ну а я скажу вам так:                                                                                                             Буде в мене свій літак!
Мрію президентом стати,                                                                                                         За кордон буду літати,
Міністерством керувать…                                                                                               Треба швидше підростать!

2Ведуча:Що цікавить вас, малята? Тільки слава та зарплата…

Дитина
Ось в мене мрія є одна, ніжна, сонячна, ясна.
Вихователем піти…        А чому?, - спитаєш ти
До дитячого садка ніжна мамина рука
Приведе сюди до мене ,    і банкіра, й бізнесмена
Тут вони себе знаходять  і в широкий світ виходять.

1Ведуча: Банкір, учитель, чи фотограф,
Художник, бізнесмен, шахтар.
Всі називають головною
Одну професію – школяр!
Бо всім відомо, що без школи,
Без знань, що треба в ній здобути
В житті не станеш ти ніколи
Тим, ким в дитинстві мріяв бути.

2Ведуча: Нехай, дорогі діти, всі ваші мрії збуваються!
 

Дівчинка: Ми дівчата всі красуні,
Подивіться ви на нас.
Танцювати гарно вмієм –
Тож покажемо вам клас!

Танець «Американо»

1 Ведуча: Подивіться, який експонат ще є в нашому музеї – це фото наших друзів.

2 Ведуча: За роки перебування у дитячому садку найбільшим досягненням наших дітей стало їх вміння дружити, ділитись одне з одним, відчувати себе частинкою великої дитячої родини.

Діти: Знають всі: коли є друг,

Все світлішає навкруг!

Якщо сам не підведеш –

Друзів завжди ти знайдеш!

 

В непогоду, в день ясний

Хто один - завжди сумний.

З другом світ стає чудовим,

Навіть в зливу – кольоровий!

 

З друзями ми гарно грали.

В групі затишно було,

Та сьогодні час прощатись,

Бо до школи ми йдемо.

 

Ми будем сумувати за садочком,

Бо справжні друзі тут з'явилися у нас

І сьогодні наша дружба

З нами переходить в перший клас!

Танок «А ти мене любиш»

1 Ведуча: Слідуючий експонат – театральна маска. Це і закономірно. Адже всі ви , батьки, знаєте, якими артистами є наші діти. А якщо ще хтось сумнівається, то дивіться уважно та переконайтесь в цьому.

Артисти, на сцену!

Автор. Солідний портфель, капелюх, як на свято.

В садочок прийшов за дитиною тато.

Уперше за п’ять з половиною років

Немає у тата нарад на роботі.

Тато. Молодша ось група…

Автор. Він надпис читає,

І двері поважно татусь відкриває.

Тато. В садочку у вашому я перший раз.

Мабуть, моя донечка зараз у вас.

Жвавенька така, неслухняна дитина,

Он там, у кутку, кучерява дівчина.

Вихователька молодшої групи:

Даруйте, це хлопчик, і нянечки син.

Ви ще підійміться на поверх один.

Автор. І знову наш тато табличку читає…

Тато. Середня вже група…

Автор. І двері штовхає.

Тато. Дозвольте, шановна, у вас запитати,

Чи можу я дочку свою вже забрати?

Вихователька середньої групи:

Даруйте, ми бачимо вас перший раз,

Тож вашої дочки немає у нас.

Автор. Наш тато упертий, він не розгубився,

До старшої групи в кімнату спустився.

Тато. До вас перепрошую, можна зайти?

Де можу Валюшку свою я знайти?

Вихователька старшої групи:

З таким у нас іменем діток немає,

І ваше обличчя ми не пам’ятаєм.

Сидить в кабінеті завідувач наша,

Можливо, вона щось вам путнє підкаже.

Ви в списках дитину свою пошукайте,

І час уже пізній, тож ви поспішайте!

Автор. Татусь вже за серце нервово хапається,

А на голові капелюх підіймається.

Він тихо присів у садку біля арки.

Тато. Як міг я забути, вона ж вже – школярка.


1Ведуча: А ось погляньте, в нашому музеї є дуже незвичайний експонат (бере чорну коробку). Знаєте, що тут зберігається?
Сюди ми збирали всі ваші шкідливі звички. Всі «не хочу», всі «не буду», вашу лінь, вередливість, шкідливість. Дуже довго ми позбавлялися ваших поганих звичок, збирали їх, і після свята викинемо їх на смітник.

(під музика заходить Шкоденятко)

Шкоденя: О! Привіт усім! А чого це ви тут всі зібралися?

2Ведуча: Ми своїх діток у школу проводжаємо! А ти хто такий?

Шкоденя: А що, ви мене не впізнали?
Я не хлоп’ятко, не дівчатко, а велике Шкоденятко!
Я розбив сьогодні вазу, з’їв цукерки всі відразу.
Я стілець намазав клеєм, і кота за хвіст приклеїв.
Тихо я заліз в куток, мила відкусив шматок.
Я дівчат за коси смикав, потім голосно гигикав.
Ось скільки справ я сьогодні встиг зробити!

1Ведуча: Що ти, це ти не справи робив, а шкоду. Ой-ой-ой! Ми чотири роки позбувалися шкідливих звичок, хотіли їх викинути на смітник. А ти навчаєш дітей поганому.
Шкоденя: А хто сказав, що це погано? Та ви самі подумайте, що з ними буде, коли вони почнуть навчатися у школі.

1Ведуча: Що ж з ними буде? Вони стануть ще розумнішими!

Шкоденя: Ага! Хто вам таке сказав? Ось погляньте, що з ними станеться .Я зараз намалюю портрет школяра. (бере мольберт)
(там намальований портрет, він вдає ніби малює)


Шкоденя: Щоб бачити, на що ви здібні, великі очі вам потрібні (малює)
Щоб добре вчительку вам слухать, потрібні вам великі вуха!
Граніт науки гризти важко, тому великі зуби в першоклашки.
А щоб допитливими стати, великій ніс вам треба мати.
(показує портрет) Ось погляньте, якими ви станете!
Ну що, вам подобається, хочете бути такими?

2Ведуча: Дітки, не вірте йому! Від знань не ростуть вуха, очі, чи ніс. Від знань дитина стає розумнішою, дорослою людиною. Тому ми хочемо тебе попросити піти зі свята, і дітей поганому не навчати. Бо ми всі їхні шкідливі звички збирали, і тепер хочемо від них позбавитися. (бере коробку із шкідливими звичками)

Шкоденя: (вихвачує) Ні , я не дозволю їх викинути. (біжить, падає)
(коробка розкривається) Ой-ой-ой! Що я на робив?

1Ведуча: :А ну вставай!
(хоче його підняти, він не встає) Ну що таке, вставай!

Шкоденя: Та, мені не хочеться,мені ліньки!
Я не буду! Я не хочу! Не люблю! Не зачіпай!
Від сьогодні я непослух! ВЕ-РЕ-ДА! Ось так і знай!
2Ведуча: Якесь незрозуміле явище! Що сталося?! Це мабуть якась серйозна інфекція? Віруси! Я, здається, зрозуміла. Він заразився. Шкідливі звички розсипалися, і розлетілися.
1Ведуча:Так, що це буде? Це ж і наші діти можуть заразитися? Що ж робити?! Інфекція швидко поширюються серед людей. Можуть з’явитися нові випадки зараження!
(діти роблять вигляд, що заразились лінню)
2Ведуча: Треба негайно вжити серйозних заходів, запустити
антивірусну програму! Тут без батьків не обійтися!
Будь ласка, є серед присутніх фахівці в подоланні таких дитячих вірусів?
(слова батьків)
Тут вихід бачу я один – Оголосити карантин:-
Комп'ютер зовсім не вмикати!-
Солодощів не купувати!-
Мультфільми теж заборонити!-
Без іграшок весь день сидіти!
Ну що, дітки, до профілактики готові?!

Діти: Ні-ні! Ми всі уже здорові! І до школи йти готові!

1Ведуча: Які ефективні заходи! Дякуємо! Будемо сподіватись, що в шкільному житті ви будете стійкими до вірусів неслухняності .
А як і трапиться щось подібне, то поряд з вами такі надійні знавці антивірусних програм: ваші батьки! Без їх підтримки і в дорослому житті обійтись тяжко, а в дитинстві – це просто неможливо!
2Ведуча: Ну от і добре, що ми встигли швидко зібрати всі шкідливі звички. Не дали їм прижитися. А як там наше Шкоденя?

Шкоденя: Я теж вже вилікувався, і навіть порозумнішав. А то так страшно стало: лінь напала, грубість, жадність. Бр-ррр, не хочу я таким бути, краще у школі навчатися! Треба швидше позбавитися цієї коробки. Дітки, до зустрічі у школі!
(бере коробку і виходить)

1Ведуча: Ну що ж. Всі експонати ми переглянули, все згадали. Але в нас залишився самий цінний експонат – це наші діти! Надаємо їм слово.

Діти:

 Крокує дитинство від нас тихим кроком,
Не встигли малята моргнуть навіть оком –
 Забрало з собою м’ячі і ляльки,
І все, чим ми бавились тут залюбки…

Куточок дитинства, садочок рідненький,
Спасибі за все, що нам дав, дорогенький!

Спасибі усім, хто працює в садочку
За ласку, увагу, турботу й привіт.
Ми всі полюбили цей рідний куточок,
Бо тут нас навчали любить цілий світ.


Ми не забудемо ніколи.
Усіх алей, і цих стежок.
І ще не раз прийдем із школи.
У гості в рідний дитсадок.

Пісня «Прощай»

1Ведуча: Останній експонат в нашому музеї – ось таке велике серце. Воно символізує ту любов, ласку, піклування ,яке всі працівники дитячого садочкавкладали в наших дітей. І ось сьогодні для вас всіх звучать слова подяки від наших випускників.

Діти:
 Спасибі, любий наш садок,
За ласку і турботу.
За те, що вранці йшли батьки
Спокійно на роботу.
 Спасибі щире та палке,
Ми всім вам кажемо за те,
Що ви нас гаряче любили,
В садку щасливими ростили.

Ми дякуємо вам за харчування,
За іграшки, за світло і тепло.
За те, що зустрічали нас всіх зрання,
За те, що нам тут затишно було.


Спасибі усім, хто працює в садочку
Ми всі полюбили цей рідний куточок
Усім, хто прав і прасував,
Шив і мив, ремонтував,
Гарний лад всьому давав,
Зичимо ми довго жити
І ніколи не хворіти.
 

Давайте, друзі, на прощання
Спасибі скажемо своє.
Шлемо найкращі побажання
Усім, усім, хто в залі є.

Діти: Спасибі! Спасибі! Спасибі!

2Ведуча: Шановні працівники садочка, прийміть ці квіти і цей музичний номер!

Пісня «Любий садочок»

Дорогі малята, всі життєві радощі і незгоди, зльоти і падіння
розчарування і перемоги з вами завжди ділили ваші батьки.

(Під пісню «Сину,сину,ангел мій» виходять син і мама)
Син:
Моя рідненька, моя матуся!
Згадай - за руку вела в садок,
А я все плакав, казав:"Боюся!"
Тепер дорослий я в тебе синок.
Роки летять. Я росту з роками.
І хоч дорослий я в тебе син,
Та сльози стримать не можу, мамо,
Прохаю, руку мою не кинь.


Мама:
Мій хлопчик любенький, синочок рідненький!
Чекають тебе вдома тато і ненька.
Великий ти виріс, розумний, терплячий,
Слабким допоможеш, і зовсім не плачеш.
І тато, і я - ми гордимся тобою!
І всі побажання для тебе - з любов'ю:
Бажаємо радості, посмішок друзів.
Пісень солов'їних і квітів на лузі.
Усіх пам'ятай, хто любив тебе тут.
І друзів найкращих, синок, не забудь.
Дитячий садок - був твій рідний дім,
Живуть добрі люди і іграшки в нім.
І казка, і пісня залишаться тут.
Прощатися час, завтра вирушиш в путь -
В доросле життя. Тобі страшно, я знаю.
Та руку твою дуже міцно тримаю.
Танок мам з синами
 

1Ведуча: Шановні батьки, чи готові ви дати клятву бути гідними батьками першокласників?

Право зачитати клятву надається -------------------
Клятва батьків

.1. Клянуся, хто б я не був – батько, чи мати,
Дитині лише «Молодчина!» казати.
Батьки: Клянуся!
2. Клянусь хоч і хочеться спати –
В школу завжди без запізнень вставати.
Батьки: Клянуся!
3. Клянуся в навчанні дитину «не строїти»
І іноземну мову разом освоїти!
Батьки: Клянуся!
4. За двійки клянуся її не сварити,
А допомагати уроки робити!
Батьки: Клянуся!
5. Клятву якщо ненароком забуду
То обіцяю – цілий день тоді буду
Тільки цукерки дитині давати,
І шоколадом її годувати.
Батьки: Клянуся!
6. Батьками відмінними станемо віднині
І в цьому клянемось своїй ми дитині!
Батьки: Клянуся! (3 рази)

2 Ведуча:Урочисте наше свято вже підходить до кінця,
Тож, нехай цей ніжний танець зігріва ваші серця!
«Прощальний вальс»

Вручення дипломів


Привітання батьків

1 Ведуча:Діти йдуть з-під крила, з-під опіки,
В новий світ, у шкільне майбуття.
Але будуть, напевно,довіку
Пам᾿ятати садочка життя.
 

2 Ведуча:Тож нехай полум᾿яним суцвіттям
М᾿яко стелиться стежка добра
Дорогим нашим, лагідним дітям,
В добру путь і на многі літа!


Звучить музика, виходе маленька дівчинка, до неї підходе випускниця.

-Ти хто?

-Я –твоє дитинство.
Сьогодні я залишаю тебе.

- Почекай, не йди.
Залишись ще хоч трохи.

-Не хвилюйся.
Я буду приходить до тебе у снах.

-Я тебе ніколи не забуду.

- Прощавай!!!
(віддає кульку та іде)

1 Ведуча: Давайте, діти, всі вийдемо на вулицю та відпустимо своє дитинство разом із цими кульками.
 

Діти випускають кульки

«Дюймовочка»

Сценарій 8 Березня для середньої групи
 

 

Під святкову музику на центр зали входять хлопчики.
Хлопці: 1. Увага всім! Прийміть вітання!
І наші щирі вшанування!
Сьогодні ми всім чоловічим складом
До вас на свято завітали радо.
2. В цьому залі так багато
Любих і бабусь , і мам,
Тож дозвольте розпочати –
Свято це даруєм вам!
3. Але є в нас у садочку
Ще й подружки милі!
Всі вони такі розумні,
А які красиві!
4. Здогадались хто такі?
У садок із нами ходять.
Поспішають теж на свято
Зустрічайте – це дівчата!
Звучить музика П. Моріа , до зали входять дівчата, «змійкою» обігають хлопців, зупиняються між ними.
Дівчата: 1. Ми – любі донечки у мам,
Й сьогодні свято у всіх нас!
Вітаємо матусь, бабусь,
Бо дуже любимо ми вас!
2. Я у мами вже доросла,
Помічницею бути вчуся.
Я тарілочки помию,
У квартирі приберуся.
3. Моя мама дуже любить
Гарно й модно одягатись.
Підросту і щось позичу –
Вже не можу дочекатись!
4. Ой, дівчата, щось ми з вами
Дуже довго розмовляєм.
Вже чекають наші мами,
Щоб ми їх привітали!
5. Сьогодні для вас гарна пісня лунає,
І кожен із нас мамі пісню складає.
Спасибі, рідненькі, говорять вам діти,
За те, що ви є, наші мами, на світі!
ПІСНЯ «ТІЛЬКИ МАМА»
 

Вед:На нашому святі присутні і бабусі. Милі бабусеньки, ви - сама казка. Ваші лагідні, ніжні слова голублять, пестять душу і серця внучат. Подивіться в бабусині очі, в них стільки ласки і тепла!
Діти: 1. То не сонечко на небі,
В лузі квітка красна,
То бабуся в нашій хаті –
Добра вся та ясна!
2. Ясне сонце світить з неба,
Веселить та гріє.
В рідній хаті при бабусі
Кожен з нас радіє.
ПІСНЯ « МОЯ БАБУСЕНЬКА»


Вед: Ми всі радіємо – й дорослі, й діти,
Бо холод і зима набридли вже.
Тож приготуйтеся – весняна казка
За мить і перед нами оживе!
Звучить музика «Вальс квітів» Чайковського, на центр зали вивозять велику квітку, в ній дівчинка, діти беруть різнокольорові шарфики, виконують танець.
ТАНОК КВІТІВ
По закінченню таночку Дюймовочка виходить із великої квітки.
Дюймовочка: Як хороше навколо!
Все навкруг таке яскраве!
Квіти, сонечко тепленьке!
Це сьогодні свято мами!

Я- Дюймовочка із казки,
До вас потрапила на свято.
А тепер свою матусю
Знайти я хочу й привітати.
Вед: Це дуже добре, Дюймовочка, що ти хочеш знайти свою матусю. Але де ж ти будеш її шукати?
Дюймовочка: Я не знаю.

Вед:Є в мене дзвоник чарівний,
Я знаю, допоможе він тобі!
(Бере дзвоник, дзвонить)
Дюймовочка: Дзвоник, дзвоник, подзвони!
Матусю знайти допоможи!
ТАНОК «ЖАБЕНЯТ»
Мама Жабка: Ква-ква-ква! Що це за свято?
Скільки тут гостей багато!
Гляньте ось, синочки в мене –
Супермодні – те, що треба!
Наречену ми знайшли,
До Дюймовочки прийшли!
Жабенята-хлопчики: 1. Я люблю в кафе ходити,
Тож в Макдональдс запрошу,
Там куплю тобі Мак-чікен,
Й кока-колою пригощу!
2. Я – завжди в кінотеатрі,
Гарні мультики люблю.
На 3D підемо разом,
Там Поп-корном пригощу.
3. На каток льодовий тебе
Я сьогодні запрошу.
Будемо на ковзанах ми
Там кататись досхочу!
Дюймовочка: Ой, Жабенята, які ви хороші!
Але з вас нікого я обрати не зможу!
Вед: Жабенята, наша Дюймовочка шукає свою матусю, щоб привітати її зі святом. І одружуватися їй ще зарано!
Мама-Жабка: Дуже добре, згодна я !
Для Дюймовочки стану Матусею я!
А тепер , усі малята,
Мене вітайте ви зі святом!
ГРА «ПРИВІТАЙ ЗІ СВЯТОМ МАТУСЮ»
(Діти шикуються у 2 команди, стрибають по купинкам, беруть квіточку, несуть її Жабці )
Дюймовочка: Дякую вам, Тітонько Жабко,
За веселощі та гру.
Але ти не моя мати,
Знов її шукатиму.
(Дюймовочка дзвоне дзвоником)
Дюймовочка: Дзвоник, дзвоник, подзвони,
Матусю знайти допоможи!
Вибігають Жучки.
ТАНОК ЖУЧКІВ

Дюймовочка: Жученята, милі друзі!
Чи не бачили моєї матусі?
Жучок: Жу-жу-жу, Жу-жу-жу,
Я із сонечком дружу.
Йди, Дюймовочка зі мною,
Тобі дорогу покажу!
Вед: Так Дюймовочка і Жук по садочку все ходили,
Дуже дивную матусю на галявинці зустріли!
Звучить сучасна музика, до зали входе Мадам Жу-Жу (На ній шляпа, сумочка, шарф, окуляри…), співає: «У любові, як в пташки крила…
Мадам Жу-Жу: Ну що, шановні, кому потрібна хороша матуся? Це я! Подивіться яка я гарна, весела, сучасна!
Вед: Ой, яка красива матуся! Дюймовочка, може це твоя мама?
Мадам Жу-Жу: Звичайно, Дюймовочка, я дуже хочу таку донечку. А хочеш я навчу тебе красиво одягатись, робити зачіску, макіяж…І взагалі, бути моделлю на подіумі! Адже, я відомий модел’єр – Мадам Жу-Жу! Дюймовочка, йди готуйсь до показу мод, а ми поки розберемо мою валізу.
ГРА «МАМИ – МОДЕЛ’ЄРИ»
(Мами намагаються зробити певний образ, використовуючи речі із скрині)
Вед: Наші мами показали на що вони здатні, а ось і наші дівчата-моделі готові. Зустрічайте!
ПОКАЗ МОД
Дюймовочка: Мадам Жу-Жу, ви так прекрасні!
Але ви не моя матуся –
Це всім ясно!
Мадам Жу-Жу: Прощай, дюймовочка, нажаль,
Не бути нам з тобою разом,
Матусеньку свою шукай, я іду.. Прощай,Прощай (Виходе)
Вед: Мені здається, треба подзвонити в чарівний дзвоник!
Дюймовочка дзвоне…
Входять Мишка і Кр
іт. Кріт важно сідає за стіл, рахує на рахівниці, Мишка прислужливо бігає навколо,.
Мишка: Кротику, а Кротику!
Кріт: Чого тобі?
Мишка: Скажі що-небудь тепле.
Кріт: Батарея!
Мишка: Та ні, щось ніжне.
Кріт: Пух!
Мишка: Та не це! Щось гарне!
Кріт: Кольоровий пух!
Мишка: Кротику, я тебе прошу сказати про щось таке чисте…
Кріт: Рушник, чи що?
Мишка: Та ні, щось радісне!
Кріт: А, це ти мабуть хочеш почути якусь веселу пісню?
Мишка: Так, я дуже хочу!
ПІСНЯ ХЛОПЦІВ «ПІДМАНУЛА»
Дюймовочка:
Ой, як весело у вас!
Ось тут знайду матусю враз!
Мишка: Яка дівчинка гарненька!
Чого шукаєш ти, серденько?
Дюймовочка: Я матусеньку шукаю,
Де знайти її не знаю!
Мишка: Ти заходь до нас у хату –
Будем жити-поживати.
Кріт: Кожна дівчинка у хаті
Повинна вміти працювати:
А чи вмієш ти хоча би підмітати?
ГРА «ПІДМІТАЛОЧКИ»
Вед: Бачиш Кротику, всі наші дівчатка вміють підмітати.
Кріт: А чи вмієш кашу готувати?
Вед: А кашу або смачний куліш є кому приготувати!
ГРА«КОЗАЦЬКИЙ КУЛІШ»
Кріт: Ну гаразд! Будеш ти моєю нареченою.
Дюймовочка: Ой, не хочу заміж я
Ще й за старого крота!
Дзвіночок мені допоможи!
Мою матусеньку знайти!
(Дюймовочка дзвонить)
Вед: Дюймовочка, подивись навколо, скільки у нас сьогодні в залі матусь! Може серед них ти впізнаєш свою маму?
Дюймовочка: Щоб впізнати свою маму
Заспівайте разом з нами!
ПІСНЯ (з батьками)
Вед: Дюймовочка, чи впізнала ти свою маму?
Дюймовочка: Кращої від рідної
Мами я не знаю.
Мамочка, зі святом
Я тебе вітаю!
(Дюймовочка біжить до матусі, цілує її, дарує букет квітів)
Вед: Ось і знайшла Дюймовочка свою матусю. І всі наші діти теж своїх мам хочуть привітати.
Діти шикуються у півколо, беруть подарунки.
Діти: 1. Матусі, рідненькі,
Найкращі у світі!
Вас всіх дуже люблять
Вітають всі діти!.
2. Здоров’я і щастя бажаємо вам!
Хай сонечко світить для всіх наших мам!
3. Даруємо вам, любі неньки,
Любов сердець своїх маленьких.
Прийміть цей подарунок невеличкий
Й до нього – ніжний поцілунок в щічку!
(Діти дарують подаруночки мамам, знов шикуються у півколо)

Діти запрошують своїх матусь на
ЗАГАЛЬНИЙ

 

Квест до Дня Дошкільника

“В пошуках чарівних ключів”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета. Збагачувати руховий досвід малюків у квестовій грі. Розви- вати мислення, увагу, вміння орієнтуватися у просторі, швидкість , спритність. Виховувати вміння діяти спільно , сприяти формуваню дружніх відносин між дітьми. Підтримувати бажання і вміння долати перешкоди.

 Обладнання та реквізити: інтерактивна дошка , магнітофон, скриня, доріжка із слідами, болото, купинки , 2 великі обручі, 6 малих обручів, 3 дерева, павутина, 2 чарівні торбинки, чарівні ключі, чарівні замки, 2 карти, паперові термометри, листочки, грибочки, фрукти, овочі, підказки, завдання, медалі для нагородження, гусениця.   

 

                        Хід квесту

  Під музику до актової зали заходять діти старших груп ,вихователі.

З інтерактивної дошки звучить відео-повідомлення завідувача дошкільного закладу

  Добрий день мої любі друзі.

  Є професія така

  Я завідувач дитячого садка

  Я умію керувати                     ,

  За садочком наглядати

  Я за все відповідаю

  Всім в садку допомагаю.

Сьогодні наше свято “День Дошкілля”. Я дуже рано встала, на роботу поспішала, хотіла вручити ,вам малята, медалі за те, що ви всі спортивні, веселі та жваві. Але трапилася біда чарівних ключів від скрині нема...

 Роздається стук у двері заходить Садовичок (дорослий), вітається.

  Садовичок.Я Садовичок, живу у дитячому садку “Посмішка”. Я знаю все про кожного, про кожного із вас! Знаю навіть про те що зникли чарівні ключі від скрині. Бачив Катерину Олександрівну, вона дуже засмучена. Ми знайдемо ключі. Готові вирушити в пошуки чарівних ключів?

  Інструктор. Ми не можемо без підготовки вирушати у таку складну подорож.

  Руханка “Якщо весело тобі”

Садовичок вручає обом командам карти маршруту.

  Інструктор. Малята, виконуючи завдання, ви маєте дотримуватись правил техніки безпеки, допомагати один одному, бути терплячими один до одного і тільки тоді ви знайдете чарівні ключі. Шлях буде довгий і складний. Ідіть по стрілках і нікуди не звертайте, будьте уважні до підказок.

          Підказки та завдання для команди ст.гр.№1

  Дорогі малята, вийдете з актової зали поверніть направо і знайдідь підказку із завданням №1.

1.Перейдіть болото , перестрибуючи з купинки на купинку. На дереві відшукайте завдання під №2.

2.Потрібно пройти слід у слід до дверей пральні. Зайти всередину зможете тільки коли відгадаєте загадку.

           Білизна чистенько сяє

           Рушничків чистіше не буває

         Кожен день вони працюють:

         Нам перуть, ,в для нас прасують.(пралі)

Всередині  знайдіть  повітряну кульку, в ній і буде ключ.

По стрілках ідіть далі, в кошику знайдіть слідуючу підказку №3. Будьте обережні.

3.Подолайте павутину і побачите двері, куди вони ведуть дізнайтеся відгадавши загадку.

           У садку дітей лікує

           Та зеленкою малює(медсестра).

В кабінеті медсестри міряєте температуру. Здорові, отримуєте ключ.

  1. Прямуєте далі. Зустрінете котика Мурчика, задобріть його, подивіться кругом з чого можна зробити йому подарунок до свята осені (букет з листочків). Якщо йому сподобається ,отримаєте ключ і підказку що робити далі.

5.Кабінет завідувача.Завдання №5

  Гра “Так чи ні”

       В гру веселу нумо грати,

       На цікаві питання відповідати?(Так)

       Скажіть мені ,то гарний знак.

       Що діти у садку здорові ?(Так)

       Скажіть в морози крижані

       Ви мерзнети в садочку? (Ні)

       Чи правда те,що гарний смак

       Вся їжа у садочку має? (Так)

       Чи вихователь у вихідн    і

     За дітками сумує? (Так)

       Співати танцювати в такт

       Навчають вас в садочку?(Так)

       Чи правда,діти, що літак

       Вас всіх додому возить?(Ні)

       Всі дайте відповідь мені

       Чи завжди ви слухняні?(Так)

       Скажіть,співаєте пісні

       В садочку з вихователями?(Так)

       А під кінець скажіть мені.

       Чи сумно вам в садочку?(Ні))

       Правильно, в нашому садочку

завжди весело!

Продувжуємо свято!                

Отримуєте ключ і прямуєте до актової зали.

        Підказки та завдання для команди ст.гр.№2

  Дорогі малята! З актової зали йдете по стрілках до кабінету модиста Черниш Н.В.. На дверях буде чарівна торбинка,віддаєте її Наталії Володимирівні і виконуєте завдання №1

  1.Загадки на спортивну тематику.

1.Скільки бий-воно не плаче,

І не злиться тільки скаче.(м'яч)

2.Кінь оцей не їсть вівса,

Замість ніг-два колеса.

Сяду верхи і вперед,

Мій прудкий (велосипед)

3. Дерев'яні коні по снігу йдуть,

А в сніг не провалюються.(лижі)

4.Кулю шкіряну ганяють           ,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б'ють-це фол!

Називають гру (футбол)

В кабінеті десь сидить звір. В нього чарівний ключ.

 

2.Маршрут продовжуєте по стрілках. По дорозі зустрінете Садовичка, попросіть у нього допомоги. Якщо виконаєте його завдання отримаєте підказку №2.

  Пролізьте в обручі не розриваючи рук. Таким чином ви передасте всі обручі Садовичку,  це і буде завдання №2

3.Йдете по трілках далі. На шляху гусеничка. Помасажуйте їй спинку правильно. Будьте чемними. Вона приведе вас до завдання №3. Кабінет завідувача. Ключ у кабінеті, отримаєте його тільки після того  як  дасте  відповіді  на запитання Катерини Олександрівни.

                 Гра Так чи ні.

   Вийдете з кабінету завідувача вас зустріне котик Мурчик і проведе  до дверей де і отримаєте завдання №4

4.Зайти всередину зможете відгадавши загадку.

   Хто на кухні хазяйнує?

   Хто кастрюлями керує

   І з ножем працює вправно?

   Хто смачні готує страви,

   Пиріжки пече рум'яні,

   Варить борщ смачний, духмяний,

   НЕ відтягнеш і за вуха?

   Хто цей майстер?

   Звісно (кухар).

Кухар дає задання розібрати фрукти і овочі: що на борщ і що на компот. Розберете правильно отримаєте чарівний ключ.

Далі йдете по стрілках ,знаходите  кошик, в ньому підказка №5.     5.Пройдіть слід у слід, відгадайте загадку, про кого вона буде у того і чарівний ключ.

Хто в садок дістане все             

Віник, лампу і кільце

Скрізь доб’ється, розпитає

Про малят завжди подбає(завгосп)

Завгосп дає чарівний ключ.

Всі учасники квесту збираються в актовій зал

Руханка “А ти лети”

Підводяться підсумки, чарівними ключами відкривається скриня з медалями. Під святкову музику керівництво нагороджує малят медами та призами     

 

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *