ЗДО "Теремок" с. Гущинці
Вінницька область, Хмільницький район

Річний план закладу

 

Відомості

Показники

1

Повна назва закладу

ЗДО «Теремок» с.Гущинці

2

Адреса, телефон,  e-mail

gussadok@ukr.net

3

Державна атестація

31.08.2012

4

ПІП директора

Ярмолюк Ольга Володимирівна

5

Мова навчання

українська

6

Кількість груп усього

4

 

Раннього віку

1

7

Режим роботи груп

10,5

 

 

 

8

Кількість вихованців

78 (змішана форма)

9

Кількість  працівників усього

25

 

Кількість педагогічних працівників

10

 

З них:

 

 

Директор

1

 

Методист

1

 

Практичний психолог

1

 

Музичний керівник

1

 

Вихователі

7

 

Обслуговуючого персоналу

18

Вступ

 

 

 

 

 

Освітній рівень педагогів:

ПІБ

Пед. стаж

Посада

Категорія

Дата присвоєння

1

Довгалюк Таїса Миколаївна

30р.10м

Вихователь (1ст)

Вища освіта

Спеціаліст вищої категорії

05 квітня 2022

Курси 2021

2

Кашпрук Таїсія Олександрівна

12р.5м

Вихователь (1ст)

Вища освіта

Спеціаліст

I  категорії

30 березня

2023

Курси 2022

3

Мельник Алла Анатоліївна

15р.4м

Муз.керівник (сумісник 0,75ст)

Вища освіта

Спеціаліст вищої категорії

07 квітня 2021

 

4

 

Росподнюк Любов Всеволодівна

37р.3м

Вихователь – методист (0,5ст)

Сер.спеціальна освіта

11 тарифний розряд

Курси 2022р

Росподнюк Любов Всеволодівна

37р.3м

Вихователь (0,8ст)

Сер.спеціальна освіта

11 тарифний розряд

30 березня 2023

Курси 2023

5

Барановська Ніна Петрівна

13р.5м

Вихователь (1ст)

Сер.спеціальна освіта

11 тарифний розряд

30 березня 2023

Курси 2022

6

Довгалюк Катерина Миколаївна

3 р.5 м

Вихователь (1ст)

Сер.спеціальна освіта

10 тарифний розряд

 

Курси 2024

7

Алімова Альвіна

Тарасівна

4р.0м

Вихователь (1ст)

Вища  освіта

11 тарифний розряд

Курси 2024

8

Худік Тетяна Миколаївна

 

-

Вихователь (1ст)

Середня спеціальна

10 тарифний розряд

Курси 2027

9

Кирилюк Юлія Борисівна

4р.3м

Практичний психолог (0,75ст)

Вища освіта

11 тарифний

розряд

Курси 2022

10

Ярмолюк Ольга Володимирівна

9р.6м

Вихователь  (0,4ст)

Вища освіта

11 тарифний розряд

Курси 2023

 

Фаховий рівень педагогів

ПІБ

Заклад навчання

Спеціальність / кваліфікація

Посада

Категорія

Рік атестації

1

Худік Тетяна Миколаївна

Вінницький обласний комунальньний гуманітарно-педагогічний коледж

2016 рік

Дошкільна освіта. Вихователь дітей дошкільного віку

 

Вихователь

 

 

2

Алімова Альвіна Тарасівна

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського

2019 рік

Дошкільна освіта. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку

 

Вихователь

Спеціаліст

 

3

Барановська Ніна Петрівна

Вінницький обласний комунальньний гуманітарно-педагогічний коледж

2009 рік

Початкове навчання. Вчитель початкових класів.

 

Вихователь

Спеціаліст

30 березня 2023

 

4

Кашпрук Таїсія Олександрівна

Хмельницька гуманітарно-педагогічнаа академія

2016 рік

Дошкільна освіта.

Організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку.

 

Вихователь

Перша категорія

30 березня 2023

 

5

Довгалюк Катерина Миколаївна

Комунальний заклад вищої освіти  «Вінницький педагогічний коледж»

2020 рік

Дошкільна освіта. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку

 

Вихователь

 

 

6

Росподнюк Любов Всеволодівна

Вінницьке педагогічне училище

1984рік

Дошкільне виховання. Вихователь дитячого садка

Вихователь - методист

спеціаліст

30 березня 2023

 

7

Ярмолюк Ольга Володимирівна

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського

2020 рік

Дошкільна освіта. Вихователь дітей раннього та дошкільного віку

Директор

спеціаліст

 

8

Кирилюк Юлія Борисівна

Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

2015

Соціальна педагогіка.

Соціальний педагог, практичний психолог в закладі освіти

Практичний психолог

Спеціаліст

 

9

Довгалюк Таїса Миколаївна

Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

1995 рік

Педагогіка і психологія (дошкільна). Організатор – методист з дошкільного виховання. Вихователь

Вихователь

Вища категорія

05 квітня 2022

 

10

Мельник Алла Анатоліївна

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського

1998 рік

Початкове навчання та музичне виховання. Вчитель початкових класів та музики.

Муз.керівник (сумісник)

 

Вища категорія

07 квітня 2021

 

 

 

ЗДО «Теремок» с. Гущинці здійснює свою діяльність відповідно до:

Закони України

*Конституція України

*Про освіту

*Про дошкільну освіту

*Про охорону дитинства

*Кодекс законів про працю України

*Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Постанови Кабінету Міністрів України

*Перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників (від 14 червня 2000 року №963)

*Положення про заклад дошкільної освіти (від 12 березня 2003р №305)

*Перелік кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників (від 23 грудня 2015р №1109)

*Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (від 21 серпня 2019р №800)

*Норми та порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (від 24 березня 2021р №305)

Накази МОН України

*Наказ МОН України від 12.01.2021 №33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту) нова редакція»

*Наказ МОН України від 17.05.2021р №536 «про затвердження форми звітності з питань діяльності закладів дошкільної та інструкції щодо її заповнення»

*Наказ МОН України від 06.09.2022 №795 «про збір відомчої адміністративної звітності дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023н.р.

*Наказ МОН України від 29.11.2022 №1068 «Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження професійного стандарту «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти.

Рекомендації МОН України.

*Лист МОН України від 16.03.2021 № 1/9-148 «Щодо методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти»

*Лист МОН України від 17.03.2022 № 1/3475-22 «Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей з числа внутрішньо переміщених осіб»

*Лист МОН України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні»

*Лист МОН України від 25.04.2022 № 1/4428-22 «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької  роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях»

*Лист МОН України від 03.06.2022 № 1/6015-22 «Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту керівника (директор) закладу дошкільної освіти»

*Лист МОН України від 08.06.2022 № 4/1196-22 «Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього дошкільного віку»

*Лист МОН України від 22.06.2022 № 1/6887-22 2Щодо збереження мережі закладів дошкільної освіти та захисту прав їх працівників»

*Лист МОН України від 22.06.2022 № 1/6894-22 «Про методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти в літній період»

*Лист МОН України від … ….2023 №………….. «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/24 навчальному році»

*Лист МОН України від … . … 2023 № …………. «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2023/24 навчальному році»

*Лист МОН України від 04.10.2022 № 1/11679-22 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти та захисту законних прав працівників»

*Лист МОН України від 06.10.2022 № 1/11743-22 «про забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за результатами дослідження ECERS-3»

*Лист МОН України від 21.10.2022 № 1/12392-22 «Про атестацію  та підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти у період воєнного стану»

*Лист МОН України від 24.10 22 № 1/12502-22 «Щодо відрахування дітей із закладів дошкільної  освіти»

*Лист МОН України від 20.12.22 № 1/15511-22 «Про методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти»

*Лист МОН України від 03.01.23 № 1/61-23 «Про методичні рекомендації щодо заповнення та подання звіту про діяльність закладу дошкільної освіти за 2023 рік (форма 85-к)

Інші

*Наказ МОЗ України 24.03.2016 № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»

*Наказ МЕ України (Мінекономіки) від 28.09.2021 № 620-21 «Про затвердження професійного стандарту «Керівник (директору) закладу дошкільної освіти»

*Наказ МЕ України (Мінекономіки) від 19.10.21 № 755-21 «Про затвердження професійного стандарту « Вихователь закладу дошкільної освіти»

*Лист ДСНС від 14.06.22 № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

Освіта дітей дошкільного віку у межах Базового компонента дошкільної освіти проводилась за програмою виховання і навчання дітей «Дитина» від 2 до 7 років.

Орієнтовний розподіл навантаження за віковими групами відповідав вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234) та Наказу Міністерства освіти та науки №446 від 20 квітня 2015року «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності».

          Заклад дошкільної освіти «Теремок» - освітній заклад що забезпечує реалізацію прав дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий та духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

          Дошкільний заклад здійснює діяльність відповідно до статуту, колективного договору, річного плану роботи і стратегії розвитку на 5 років, освітньої програми закладу.

          ЗДО «Теремок» с. Гущинці:

  1. Задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти;
  2. Забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти;
  3. Створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечення їх дотримання;
  4. Формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;
  5. Сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, фізичному та психологічному розвитку дітей;
  6. Здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодіють з сім’єю;
  7. Є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку; додержуються фінансової дисципліни, зберігає матеріально-технічну базу;
  8. Здійснює інші повноваження відповідно до статуту закладу дошкільної освіти.

Позначені завдання мають реалізовуватися на різних рівнях. На державному рівні цей процес забезпечується своєчасно та миттєвим законотворчим реагуванням на освітні виклики, що постають в умовах воєнного стану. Зокрема 20 березня 2022 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законі України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану» він створює умови для відновлення якісного та безпечного освітнього процесу в умовах воєнного стану. Державні гарантіє педагогічним працівникам визначає нова стаття 57-1 Закону України «Про освіту».

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи та реалізації принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в закладі дошкільної освіти.

Упродовж 2022-2023 навчального року освітній процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення проблеми « Формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та стресостійкості в умовах воєнного стану» та головних річних завдань:

  1. Формування патріотичних почуттів дошкільників через пріоритет родинного виховання та зв’язок з традиціями народної педагогіки.
  2. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи.

Заклад дошкільної освіти «Теремок» забезпечений кваліфікаційними педагогічними кадрами, які постійно підвищують свій професійний рівень.

На сьогодні, підвищення кваліфікації педагогічних працівників не обмежується лише курсами підвищення кваліфікації. Педагоги мають можливість самостійно долучитись до короткострокового підвищення кваліфікації шляхом участі у тренінгах, семінарах, семінарах-практикумах, вебінарах, майстер класах за різними професійними темами та проблемами.

Методична робота в ЗДО будується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистісної зрілості педагогів.

Для вирішення річних завдань були підготовленні змістовні консультації для педагогів:

  • Важливі ритуали для збереження психіки
  • Іграшки які допомагають зосередитись
  • Виховання з любов’ю
  • Ви повинні навчити цих речей своїх дітей для безпеки
  • Розвиток логіко – математичного мислення у дітей
  • Здоров’я дитини у ваших руках
  • Як виховати в дитини повагу.

Вся ділова документація директора та педагогічних працівників в ЗДО велась державною мовою з дотриманням нормативних вимог.

Методична робота в ЗДО була максимально гнучкою сприяла підвищенню інноваційного потенціалу педагогів. У роботі з педагогами переважали інтерактивні форми методичної роботи, в яких мав можливість взяти участь кожний педагог.

Важливим чинником, який враховано при організації середовища в ЗДО є загальна ситуація, яка склалася в Україні в зв’язку з воєнними діями. Так для створення безпечних умов в закладі було облаштовано найпростіше укриття відповідно до вимог щодо захисних споруд.

Зусилля педагогічного колективу спрямовані на те, щоб як найкраще підготувати своїх вихованців до життя, озброївши їх знаннями, практичними вміннями та навичками.

Педагоги активно взаємодіють з батьками, працюють над вдосконаленням системи комунікації з ними. Робота з батьками наших вихованців тісно взаємопов’язана з усіма напрямками роботи дошкільного закладу, а саме: адміністративно господарською службою, методичною роботою, психологічною службою, медичною роботою.

Робота з дітьми протягом 2022-2023 навчального року здійснювалась дистанційно, за цей час педагоги приклали багато зусиль для оформлення групових осередків за методикою К.Крутій «Стіни, які розмовляють».

Продовжуючи роботу щодо підвищення результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи дошкільного закладу на розвиток особистості дитини , колектив ЗДО визначив основні завдання на наступний рік:

  1. Морально – патріотичне виховання дошкільників.
  2. Формування культури українського мовлення між учасниками освітнього процесу.
  3.  Гра як інструмент підтримки благополуччя дітей.

 

Розділ 2. 

Структура  колегіального управління

 

№ та назва блоку

Засідання, тема (зміст)

Термін

Відповідальний

Примітка

 

2.1. Загальні збори(конференції)колективу

  1. Звіт керівника дошкільного закладу з питань статутної діяльності ЗДО

Червень

2023

Ярмолюк О.В.

 

 

2.2. Виробничі наради

  1. Звіт завідувача господарства про проведення ремонтних робіт в ЗДО.
  2. Готовність підвального приміщення  
  3. Готовність ЗДО до нового навчального року та до осінньо-зимового періоду.
  4. Про роботу дитячого садка під час війни.
  5. Про правила внутрішнього трудового розпорядку. Виконання посадових інструкцій. Затвердження графіків роботи всіх служб.

30.08.2023

Бех В.М.

 

Бех В.М.

 

 

Росподнюк Л.В

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Дотримання санітарно-епідеміологічного режиму в закладі.  Аналіз санітарного стану по групах та її територіях.
  2. Про виконання заходів зі зниження захворюваності дітей в осінньо-зимовий період. Аналіз захворювання за І півріччя.
  3. Харчування дітей в закладі. Виконання норм.
  4. Затвердження графіків відпусток.

Грудень 2023

Мєскова О.М..

 

Мєскова О.М.

 

Мєскова О.М.

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Підготовка до літнього оздоровчого періоду.
  2. Ознайомлення з планом ремонтних робіт в ЗДО.
  3. Про стан охорони праці у закладі.  

 

Травень 2024

Ярмолюк О.В.

Бех В.М.

Ярмолюк О.В.

 

 

2.3. Педагогічні ради

І педрада

(настановча)

Тема: «ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК»

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація
  2. Обговорення і затвердження плану роботи ЗДО «Теремок» на 2023/2024 навчальний рік.
  3. Затвердження:
  4. програми, за якою будуватиметься освітній

процес у вікових групах;

  • форми планування освітньої роботи з дітьми;
  • режиму дня та розкладу занять вікових груп;
  • плану підвищення педагогічної майстерності

педагогічних працівників;

  • плану спільної роботи ЗДО «Теремок» та

ліцею с.Гущинці;

  • плану заходів щодо роботи з дітьми, які не

відвідують дошкільний заклад.

  1. Атестація працівників на 2023/2024 н.р. Інформація

 

30.08.2023

 

 

 

Ярмолюк О.В..

 

РосподнюкЛ.В,  педагоги ЗДО

Ярмолюк О.В.,

педагоги ЗДО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ярмолюк О.В.

 

 

 

ІІ педрада

(тематична)

Тема: «Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку»

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація
  2. Основні завдання патріотичного виховання дошкільнят. Виступ
  3. Напрями роботи патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Виступ
  4. Стан роботи в групах по ознайомленню дітей з народознавством. Інформаційна довідка.
  5. Формування патріотичних почуттів у дошкільнят.
  6. Огляд-конкурс на кращий народознавчий осередок. Інформація

 

Листопад

2023

 

 

 

 

Ярмолюк О.В.

 

Кашпрук Т.О.

 

Довгалюк Т.М.

 

Росподнюк Л.В.

 

Барановська Н.П

 

Росподнюк Л.В.

 

 

 

ІІІ педрада

(тематична)

Тема: «Гра як інструмент підтримки благополуччя дітей»

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація
  2. Розвивальне середовище – сукупність умов найприродніших для дітей, щоб почуватися вільно, впевнено, безпечно. Виступ
  3. Музично-дидактичні ігри – збагачення дітей новими враженнями, розвиток ініціативи та самостійності сприйняття музики.З досвіду роботи
  4. Розвиток уяви та творчих здібностей дітей дошкільного віку за допомогою конструювання. Виступ
  5. Стан роботи з розвитку креативного потенціалу дошкільників. Довідка за результатами тематичної перевірки.

Березень 2024

 

 

 

 

Ярмолюк О.В.

 

Довгалюк К.М.

 

 

Мельник А.А.

 

 

Барановська Н.П.

 

Росподнюк Л.В.

 

 

 

 

 

 

ІV педрада

(підсумкова)

Тема: «РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОСВІТНЬОЇ ТА

ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В ЗДО ЗА 2023/2024 н.р.»

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. Інформація
  2. Виконання річного плану роботи закладу дошкільної освіти й реалізація річних завдань. Аналітична довідка
  3. Готовність шестирічок до навчання в НУШ. За результатами перевірки.
  4. Аналіз рівня захворюваності та відвідуваності дітей за навчальний рік.  Інформація
  5. Результативність упровадження інноваційних освітніх технологій протягом навчального року (творчі звіти вихователів).
  6. Обговорення плану роботи, розпорядку дня, розкладу навчальної діяльності на літній період.

Травень 2024

 

 

 

 

 

Ярмолюк О.В.

 

Росподнюк Л.В.

 

Довгалюк Т.М..

 

Мєскова О.М..

 

Педагоги ЗДО

 

 

О.В.Ярмолюк, педагоги ЗДО

 

 

 

Розділ 3.

Методична робота з кадрами

 

№ та назва блоку

Тема (зміст) заходів

Термін

Відповідальний

Примітка

 

3.1. Підвищення професійної компетентності

  1. Знайомити педагогів з новими нормативно-правовими актами та методичними рекомендаціями у сфері освіти на час воєнного стану.

Вересень- травень

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Знайомити педагогів з новинками науково-методичної літератури, періодичними виданнями.

Вересень- травень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Забезпечити участь кожного педагогічного працівника у різних формах методичної роботи в ЗДО .

Протягом року

Ярмолюк Л.В.

 

 
  1. Індивідуальне консультування педагогічних працівників з метою підвищення ефективності педагогічної діяльності.

Протягом року

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Проведення виставок кращого розвивального дидактичного матеріалу; огляд нормативних документів, новинок методичної літератури та фахової періодики.

1р./кварт.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Якісний аналіз педагогічних кадрів.

до 05.09.

до 05.01.

Ярмолюк О.В.,

Росподнюк Л.В

 

 
  1. З метою підвищення якості освітнього процесу та фахової майстерності педагогів:
  • проводити взаємовідвідування занять між колегами;
  • здійснювати контроль за підготовкою педпрацівників до робочого дня та веденням ділової документації.

Протягом року

Ярмолюк О.В.,

Росподнюк Л.В

 

 
  1. З метою підвищення якості реалізації річних завдань у 2023-2024 навчальному році:
  • визначати зміст освітнього процесу у вікових групах, систематично складаючи календарно-перспективні плани роботи на місяць, квартал, півріччя, рік;
  • систематично проводити співбесіди з педагогами, спрямовані на визначення системи педагогічних впливів, що забезпечують підвищення якості дошкільної освіти.

 

 

Протягом року

 

Щомісячно

Ярмолюк О.В.,

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Активізація участі педагогічних працівників в онлайн-вебінарах, семінарах, майстер-класах, марафонах тощо, з метою підвищення кваліфікації та фахового рівня.

Протягом року

Ярмолюк О.В., Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Надавати методичну допомогу з самоосвіти та підбору відповідної методичної та наукової літератури.

Протягом року

Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Провести атестацію педагогів.

Березень 2024

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Для забезпечення психологічної підтримки учасників освітнього процесу створити позитивний соціально-психологічний клімат у колективі й мікроклімат педагогіки співробітництва.

Протягом року

Ярмолюк О.В, Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. Педагогічним працівникам удосконалювати навички роботи з ІКТ та активно впроваджувати їх в освітній процес.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

3.2. Розвиток професійної творчості

Форма роботи

Тема (зміст) заходів

Термін

Відповідальний

Примітка

 

Семінари-практикуми,  ділові ігри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Семінар-практикум: «Формування основ патріотичних почуттів дошкільників».

Жовтень

Росподнюк Л.В

Довгалюк Т.М.

 

 
  1. Проблемний семінар: «Розвиток соціальної компетентності дошкільників».

Грудень

Росподнюк Л.В

Барановська Н.П.

 

 
  1. Семінар-практикум «Граючись навчаємось».

 

Березень

Росподнюк Л.В

Кашпрук Т.О.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. ВОРКШОП для педагогів «Картинка, що розмовляє».

Квітень

 

 

 

 

Майстер-класи

Майстер-клас зі створення особистої сторінки педагога на освітніх платформах («Всеосвіта» чи інших платформах).

Мета: підвищення кваліфікації педагогічних працівників з формування інформаційно-комунікаційної компетенції; збагачення практичних навичок у використанні сучасних ІКТ-технологій в освітньому процесі ЗДО та психолого-педагогічному просвітництві батьків.

Жовтень

 

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 

 

 

Майстер-клас «Технологія створення мультимедійної презентації до творчого звіту (заняття)».

Мета: збагачувати практичні навички педагогів у використанні сучасних медіатехнологій;   підвищувати їх теоретичний і професійний рівень, розвивати творчі та креативні здібності.

 

Листопад

Грудень

Січень

Кирилюк Ю.Б.

 

 

 

Майстер-клас  «СТРЕАМ – освіта в дошкільному закладі».

Мета:  оптимізувати педагогічну діяльність колективу дошкільного закладу в розвиток креативності вихователів, їх готовність і здатність до інноваційної діяльності, спонукати освоювати нову інформацію, досягати нових результатів у навчально-виховній роботі, впровадження нового інтеграційного підходу до розвитку навчання та виховання дітей.

Грудень

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В.

 

 

Огляд-конкурси

Огляд-конкурс на кращу  організацію розвивального середовища в груповому осередку згідно віковим особливостям дітей.

Мета конкурсу: надання дитині засобів саморозвитку й ознайомлення її з правилами користування ними.

Жовтень

Росподнюк Л.В.,

педагоги ЗДО

 

 

Огляд-конкурс стану підготовки вікових груп ЗДО до нового навчального року.

Мета конкурсу: вивчення умов організації підготовки до нового навчального року; визначення проблемних аспектів організованого початку нового навчального року; активізація творчих сил педагогів.

Серпень

Росподнюк

Л.В,

 педагоги ЗДО

 

 

 

 

Колективні перегляди

Відкриті покази,  взаємовідвідування

Мета: дотримання інноваційних підходів до планування та організації освітнього процесу в нових умовах; створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи.

 

  • Фізкультурне заняття-квест на тему «Козацькі забави» у старшій групі.

Мета: формування національно-патріотичних почуттів дошкільників засобами народознавства та фізичного виховання. («ДНЗ» 2, 7-8/20, 7/19, 10/18, «ДВ» 7/19)

 

  • Інтегроване заняття на тему «Жолудята і дуб-тато» в середній групі.(ПП 4/19)
    • учити дітей упізнавати плоди-жолуді за зовнішнім виглядом. Формувати елементарні знання про дуб. Закріплювати поняття «вгорі», «внизу». Активізувати словник дітей. Узагальнення знань дітей про корисність овочів та фруктів. Розвиток творчих здібностей дітей засобами інтерактивних технологій.(«ПП» 4/19)

 

  • Геокешинг «Скарб – сюрприз від казкового героя»- розвивально – рухлива гра для дітей молодшої групи.

Мета: створення можливостей для ігор та цікавих занять для дітей на невеликій ділянці простору. Формування базових якостей дошкільників: піклування один про одного; відчуття емоційної безпеки та єдності у групі; готовність допомагати друзям; вміння вислухати тощо ,виконувати завдання. 

  • Інтегроване заняття «Великдень» в середній групі (ФВ 2/20)

Мета: формувати уявлення про Великдень; навчати розуміти зміст картини Юрія Мацика «Весняне свято»; виховання поважного ставлення до народних традицій.

 

*Музичне заняття на тему «

Мета: розвиток музичних здібностей дошкільників, вчити співати легким природним голосом без крику і напруження.

  • «Весело малятам мандрувати» заняття для малят раннього віку.(ПП 3/20)
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

Січень

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довгалюк Т.М.

 

 

 

 

Довгалюк К.М.

 

 

 

 

 

 

 

Кашпрук Т.О.

 

 

 

 

 

 

 

Росподнюк Л.В.

 

 

Мельник А.А.

 

 

 

Барановська Н.П.

 

 

 

 

Консультації

  1. Забезпечення порядку зберігання документації згідно з інструкцією ведення ділової документації в ЗДО.

Вересень

Росподнюк Л.В.

 

 

2. «Наші реакції на події війни»(П.Пс.8/22)

Вересень

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. «Сприятливі умови для успішної адаптації дітей у дитячому садку»

Вересень

Росподнюк Л.В

Вихователі

 

 
  1. «Яких помилок уникнути працюючи з дитиною під час війни» (П.П.дс3/22)

Жовтень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. «Батьківські збори за картками-шпаргалками» (В-МДз 9/22)

Листопад

Росподнюк Л.В

 

 
  1. «Народознавство – джерело народного духу»»

Грудень

Кашпрук Т.О.

 

 
  1. «Народна казка в системі виховання дошкільника».

Січень

Барановська Н.П

 

 
  1. «Сім правил безконфліктного спілкування в чаті»
  2. (В.М.Дз 10/22)

Січень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. «Морально-духовне виховання дошкільників на засадах української народної педагогіки»

Лютий 

Довгалюк К.М.

 

 
  1. «Методи кейс-технології в освітньому процесі дитячого закладу» (В.М.Дз 3/22)

Березень

Росподнюк Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

12.«Елементи тілесно-орієнтованої терапії під час роботи з дітьми»

Квітень

Кирилюк Ю.Б.

 

 

13.Наступність в роботі ЗДО та НУШ.

Травень

Довгалюк Т.М.

 

 

14.Індивідуальні: Педагогічне спілкування з батьками.

Протягом року

Росподнюк Л.В.

Вихователі

 

 

 

 

15.« Музика в повсякденному житті дітей»

Листопад

Мельник А.А.

 

 

3.3. Самоосвіта

  1. Активне залучення педагогічних працівників до індивідуальної самоосвітньої діяльності – однієї з основних форм самоосвіти педагога,   показника його професіоналізму, оновлення й удосконалення  знань, умінь і практичних навичок, особистого розвитку.

Протягом року

Ярмолюк О.В.,

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Систематичне вивчення стану самоосвіти педагогів з метою забезпечення їх методичного супроводу. Ведення щоденника з підвищення професійного рівня педагога, як обов’язкової документації.

Протягом року

 

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Опрацювання вимог БКДО (нова редакція), програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та критеріїв оцінювання якості дошкільної освіти на всі вікові групи.        

До 01.09.

 

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Збір кращих матеріалів з досвіду роботи педагогів дошкільного закладу у методичному кабінеті.  

Протягом року

Росподнюк Л.В

пед.працівники

 

 
  1. Проведення взаємовідвідування занять, інших форм роботи з дітьми з метою обміну досвідом досвідчених педагогів.

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Творчі звіти педагогів з індивідуальних проблем самоосвіти:
  2. Довгалюк К.М. – вихователь.

* Ярмолюк О.В. – вихователь, директор.

 До 15.03.

 

 

 

 

 

 

Педагоги, які атестуються

 

 
  1. Поглиблення інформаційно-комп’ютерного напряму самоосвіти з метою підвищення професійного рівня педагогів у міжатестаційний період.  

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Активне залучення педагогів до обміну досвідом роботи з індивідуальних проблем самоосвіти через:
  • батьківські куточки;
  • презентації професійних новинок (на семінарах, практикумах, педрадах, консультаціях, бесідах з колегами, ділових іграх тощо);
  •  консультації;
  • педагогічні виставки з поширення досягнень педагогів, їхніх творчих надбань: посібники, конспекти, дидактичні ігри та ін. (на семінарах, методичних об’єднаннях, педрадах тощо);

 

 

  • майстер-класи;
  • тематичні та проблемні семінари, семінари-практикуми;
  • засідання круглого столу;
  • презентацію портфоліо та матеріалів творчих знахідок з індивідуальних проблем самоосвіти;
  • творчі звіти;
  • узагальнення досвіду (методичні рекомендації, структурно-логічні схеми, таблиці, буклети, альбоми, відеофільми, стенди, опис у папці) тощо.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

 
  1. Участь у семінарах, тренінгах, вебінарах, конференціях.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

педагоги ЗДО

 

 
  1. Співбесіди з педагогами щодо виконання планів роботи з підвищення професійного рівня з індивідуальних проблем самоосвіти.

1р./кв.

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В.

педагоги ЗДО

 

 
  1. Моніторинг сайтів МОН, МОЗ, ІМЗО, ДСЯО, департаменту гуманітарної політики Вінницької ОДА,  КЗВО «ВАБО» та ін.

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Використання в освітньому процесі матеріалів фахових видань.

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 

3.4. Підвищення кваліфікації (заходи з атестації, курси, участь у методичних заходах різного рівня)

  1. Опрацювання постанови МОНУ від 09.09.2022р  № 805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників».

До 10.09.

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В.

педагоги, що атесуються

 

 

 

 

 

 

 
  1. Проходження курсів підвищення кваліфікації при КЗВО «ВАБО» (дистанційних, очних)

Відповідно до плану-графіку КЗВО «ВАБО»

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Підготовка наказів про хід атестації в поточному навчальному році.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 

 
  1. Оформлення стенду з питань  атестації педагогічних працівників.

До 23.09.

Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Опрацювання законодавчої, правової, нормативної документації з питань атестації.

Жовтень

 

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Проведення творчих звітів педагогів за міжатестаційний період. 

До 10.03.

на засід. педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Складання атестаційних характеристик на педагогів, які атестувалися.

До 10.03.

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

3.5.  Моніторинг якості освіти (розвиток компетентностей дітей, професійних компетентностей педагогів)

  1. Діагностика педагогічної майстерності педпрацівників ЗДО.

2р./рік

Росподнюк Л.В

(«В-ль-мет.» 820) ст.34

 
  1. Педагогічна діагностика рівнів розвитку дітей та виконання державних стандартів дошкільної освіти.

2р./рік

 

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В вихователі вікових груп

 

 
  1. Моніторинг освітнього простору в ЗДО.

1-2 ррік

Ярмолюк О.В

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Психологічна діагностика дошкільників.

2р./рік

Кирилюк Ю.Б

 

 
  1. Моніторинг навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в ЗДО.

Вересень- жовтень

Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Моніторинг організації освітнього процесу в ЗДО (за результатами анкетування вихователів, батьків).

За потребою

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Моніторинг оцінювання якості надання дошкільникам освітніх послуг, рівня виконання державних стандартів дошкільної освіти, програми ЗДО.

Квітень-травень

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

Розділ 4.

Діяльність методичного кабінету

 

№ та назва блоку

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відповідальний

Примітка

 

4.1.Організаційно--методична робота

 

  1. Скласти та затвердити розпорядок дня та розклад організованої навчально-пізнавальної діяльності на навчальний рік та на літній період для всіх вікових груп.

До 01.09

Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Скласти план розваг, свят на 2023/2024 н. р.

До  01.09

Мельник А.А.

 

 
  1. Оформити групи відповідно до віку дітей та вимог Програми «Дитина» та Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція).

До 01.09

РосподнюкЛ.В, вихователі вікових груп

 

 
  1. Постійно поповнювати методичний кабінет науковою, методичною, дитячою літературою, наочними посібниками, методичними розробками, конспектами занять.

Постійно

 

Росподнюк Л.В.

 

 
  1. Оновити картотеку педагогічних кадрів.

Вересень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Забезпечення педагогічного колективу необхідною науково-методичною літературою, нормативно-правовими актами з питань організації освітнього процесу в ЗДО у новому навчальному році.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Проводити вивчення та аналіз освітньої роботи вихователів.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Складання проекту річного плану роботи ЗДО на 2024-2025 навчальний рік.

Червень-

серпень

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Розробка методичних рекомендацій для вихователів:
  • «Оформлення та облаштування групових осередків згідно віку дітей»;
  • «Як розвинути у дітей самооцінку та впевненність у собі»;
  • «Організація і планування освітньої роботи з дітьми  у нових умовах»;
  • «Національно-патріотичне виховання дошкільників»;
  • «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників»;
  • «Самоосвіта педагогів»;
  • «Моніторинг якості дошкільної освіти».

 

Серпень

Вересень

 

Жовтень

Грудень

Березень

Квітень

Росподнюк Л.В

 

 

 

 

 
  1. Поповнення тематичних папок:
  • Робота з батьками;
  • Підтримка дитини під час війни;
  • Мовленнєвий розвиток;
  • Ігрова діяльність;
  • Інклюзивна освіта;
  • Логіко-математичний розвиток;
  • Моніторинг якості дошкільної освіти;
  • Свята і розваги в ЗДО;
  • Охорона праці і безпека життєдіяльності;
  • Краєзнавство;

 

Протягом року

Росподнюк Л.В педагоги ДНЗ

 

 
  1. Складання планів вивчення педагогічної діяльності вихователів, які атестуються.

До 25.10.

Росподнюк Л.В вихователі, що атестуються

 

 
  1. Діагностично-прогностична робота з педагогами:
  • анкетування для визначення професійної майстерності педагогів;
  • консультативна психолого-педагогічна допомога з виявлених проблем.

 

Вересень

Протягом року

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Поповнення фонду методичного кабінету навчально-методичною літературою та інформативними матеріалами для педагогів, батьків і дітей з питань безпеки життєдіяльності.

Протягом року

Росподнюк Л.В педагоги ДНЗ

 

 
  1. Підготовка  атрибутів до рухливих ігор відповідно до програми та віку дітей. Виготовлення картотеки дистанційних рухливих ігор.

1р./кварт.

Вих. вік. груп,

 

 
  1. Організувати фото-виставку «Життя дітей в ЗДО».

Квітень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Організувати тематичні виставки дитячих робіт:
  • Барви осені;
  • Новорічні візерунки;
  • Великодні саморобки.
  • Щоб раділа і розквітала наша рідна земля.

 

Вересень

Грудень

Квітень

Травень

Росподнюк Л.В

педагоги ДНЗ

 

 
  1. Поповнення фонду кабінету психологічної служби інформативними та дидактичними матеріалами, необхідною  методичною літературою. 

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В.

 

 
  1.  Наповнення інформацією сайту ЗДО.

Впродовж року

 

 

 
  1. Постійно забезпечувати та розширювати функціонування сайту.

Постійно

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Здійснювати постійний контроль за ефективним використанням наявної комп’ютерної, мультимедійної техніки та мережі Інтернет.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 

 

 

 

 

 

4.2. Поширення ефективного педагогічного досвіду, впровадження інноваційних технологій

 

  1. Продовжувати впроваджувати нові нетрадиційні форми роботи щодо логічного розвитку дитини за методикою Н.Баглаєвої:
  • Логічний розвиток дитини під час занять;
  • Використання логічних вправ, завдань в повсякденній діяльності.
  1. «Стіни, які розмовляють» за методикою К.Крутій.
  • Розвиток спостережливості, уваги, мислення, уяви, мовлення.
  • Формувати уміння закінчувати свою розповідь, висловлювати свою думку, фантазію.

Протягом року

Росподнюк Л.В

 

 
  1. «Виховання казкою» за методикою Л.Фесюкової.
  • Навчати дітей оригінально, незвично. Розвивати вміння не тільки розуміти зміст, а й творчо перетворювати хід розповіді, кінцівку. Вводити непередбачувані ситуації.
  • Вчити порівнювати. Формувати звичку доводити свою думку, ставити дітей на місце героїв, тим самим даючи дітям вибір власної позиції.

Протягом року

Барановська Н.П.

 

 
  1. «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами мнемотехніки».
  • Оптимізувати запам’ятовування й мовленнєве відтворення інформації;
  • Враховувати образний, емоційний компонент у навчанні дошкільників.
  1. «Дослідницька діяльність дошкільників»
  • Розвивати здатність встановлювати найпростіші зв’язки  між предметами;
  • Розвивати спостережливість та допитливість.
  1. Лего для дошкільників.

*інтелектуальний розвиток дітей: опанування практичними знаннями, вчити виділяти істотні ознаки, встановлювати зв’язки між деталями та предметами;

*розвиток дрібної моторики рук;

*навчання швидкому орієнтуванню в просторі;

*отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрії;

*навчання уяві, творчому мисленню;

*навчання спілкуванню один з одним, повага своєї і чужої праці.

Протягом року

 

 

 

Протягом року

Довгалюк Т.М

 

 

 

 

Кашпрук Т.О.

 

 
  1. Вивчення та впровадження інноваційних технологій в роботі з дітьми

«Круги луллія»

  • Розвиток пізнавальної діяльності дітей, інтересу.
  • Навчання логічного мислення.
  • Виховання посидючості, контролю за своїми діями.

Протягом року

 

Довгалюк К.М.

 

 

Розділ 5.

Адміністративно-господарська діяльність

 

№ та назва блоку

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відповідальний

Примітка

 

5.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов

  1. Постійно упорядковувати територію дошкільного закладу.

Протягом року

Бех В.М.

вих. вік. груп

 

 
  1. Систематично здійснювати контроль за виконанням посадових обов’язків працівників дитсадка.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Проводити сезонні роботи в квітниках, на городах.

Весняно- осінній періоди

Бех В.М.,

вихователі груп

 

 
  1. Провести ревізію опалювальної системи.

Серпень-жовтень

Бех В.М.

 

 
  1. Забезпечити заклад миючими засобами, канцтоварами та іграшками.

Вересень

Ярмолюк О.В.

Бех В.М.

 

 
  1. Забезпечити дошкільний заклад пісочно-сольовою сумішшю для посипання доріжок під час ожеледиці.

До  15.10

Бех В.М.

 

 
  1. Здійснювати контроль за економним використанням електроенергії, водо- та тепло ресурсів.

Протягом  року

Бех В.М.

 

 
  1. Контролювати завезення продуктів харчування, їхню якість та наявність сертифікатів.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.В.

Бех В.М.

 

 
  1. Постійно здійснювати контроль за повноцінним харчуванням дітей.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.В.

 

 
  1. Організовувати спонсорську допомогу від підприємств та батьків.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Бех В.М.

 

 

 
  1. Знайомити працівників з правилами внутрішнього трудового розпорядку.

При  потребі

Ярмолюк О.В.

 

 

5.2. Інструктажі  з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності тощо

  1. Проводити вступний інструктаж з охорони праці працівників прийнятих до навчального закладу на постійну або тимчасову роботу (також студентів-практикантів).

Перед початком роботи

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Проводити первинні інструктажі з новопризначеними працівниками.  

Перед початком роботи на робочому місці

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Проводити повторні інструктажі з охорони праці на робочому місці з педагогічними працівниками та технічним персоналом закладу.

2 р./рік (вересень, березень)

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Проводити цільові та позапланові інструктажі.

Протягом року (за необхідності)

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Провести інструктажі з працівниками з протипожежної безпеки.

 

До 01.09

(та за необхідності)

Ярмолюк О.В.

 

 

Розділ 6.

Організаційно-педагогічна діяльність

 

№ та назва блоку

Тема (зміст) заходів

Термін

Відповідальний

Примітка

 

6.1. Взаємодія з батьками, органом батьківського  самоврядування

  1. Сприяти підвищенню психологічної й педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання й виховання дошкільників.

Протягом року

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б. вихователі груп

 

 
  1. Поновити роботу батьківських груп у вайбері «Турботливі батьки»

Вересень

Вихователі груп

 

 
  1. Активне використання Інтернет-технологій у роботі з батьками (перегляд коротких повідомлень, відео, фото тощо на своїх веб-сторінках, сайті ЗДО).

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Залучати батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

вихователі груп

 

 
  1. Усебічно вивчати становище, статус родини та моделі взаємодії із членами родини для здійснення диференційованого підходу.

Протягом року

Кирилюк Ю.Б. вихователі груп

 

 
  1. Здійснювати патронат дітей, які не відвідують ЗДО.

Протягом року

Вихователі груп

 

 

 
  1. Здійснювати облік дітей дошкільного віку, які не відвідують ЗДО, створити банк даних. Розробити план консультативного центру для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім’ї

Вересень

Росподнюк Л.В

 

 

 
  1. Провести онлайн-анкетування батьків щодо роботи ЗДО та підготовки дітей до школи.

Квітень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Оформлення виставок літератури для батьків майбутніх першокласників «Готуємось до школи».

Протягом року

Довгалюк Т.М.

Барановська Н.П.

 

 
  1. Залучити батьків до проведення акції «Посади рослину».

Березень

Вихователі груп

 

 

Форма роботи

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відповідальний

Примітка

 

Консультації для батьків

  1. «Як полегшити адаптацію дитини до дитячого садка: алгоритм дій».

Вересень

Росподнюк Л.В

(«В-ль-метод.» 619)

 
  1. «Якщо Ваша дитина особлива»

Жовтень

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. «Естетичне виховання найменших засобами музики та художнього слова».

Листопад

Мельник А.А.

 

 
  1. «Роль сімейних традицій у вихованні дитини».

Листопад

Барановська  Н.П.

 

 
  1. «Фрази, яких потрібно уникати при розмові з дітьми».

Грудень

Довгалюк Т.М.

 

 
  1. «Безпека наших дітей залежить тільки від нас самих».

Грудень

Кашпрук Т.О

(«В-ль/метод»

 5-6/22)

 
  1. «Мобільні телефони: користь чи шкода».

Січень

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. «Дитячі кордони. Виховання без насилля»

Лютий

Довгалюк К.М.

 

 
  1. «Здоров’я дитини – багатство країни. Як зберегти здоров’я і життєрадість  дитини в умовах навчання».

Березень

Ісакова В.С.

 

 
  1. «Що варто знати батькам про підготовку дітей до школи?»

Квітень

Довгалюк Т.М.

(«В-ль-метод.» 520)

 
  1. «Як сформувати у дітей позитивне ставлення до школи?»

Квітень

Кирилюк Ю.Б.

(«В-ль-метод.» 520)

 
  1. Важливі аспекти готовності дитини до НУШ. Тест «Чи готова дитина до школи?» 

Травень

Барановська Н.П.

 

 
  1. Безпека дітей влітку.

Травень

Мєскова О.В.

 

 
  1. Консультації за запитом батьків.

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 

Загальні батьківські збори

Створення фундаменту успішності дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа»

Жовтень

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 

«Сучасні освітні технології  в ЗДО»

Квітень

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

Групові батьківські збори

«Сонечко»

(ранній вік)

«Сходинки до пізнання світу»

Листопад

Барановська Н.П.

 

 

«Граємося з дітьми змалечку»

Травень

Барановська Н.П.

 

 

«Квіточка»

(мол. дошк. вік)

«Становлення особистості молодшого дошкільника»

Листопад

Кашпрук Т.О.

 

 

«Мовленнєвий аспект – важливий критерій загального розвитку дитини»

Травень

Кашпрук Т.О

 

 

«Ягідка»

(сер. дошк. вік)

«Пізнаємо світ»

Листопад

Довгалюк К.М

 

 

«Роль родини у вихованні дитини»

Травень

Довгалюк К.М.

 

 

«Яблучко»

(ст. дошк. вік)

«Соціально-психологічна та емоційно-вольова готовність старших дошкільників до подальшого навчання в рамках впровадження концепції «Нової української школи»

Листопад

Довгалюк Т.М.

 

 

«Щоб не загубитись в школі»

Травень

Довгалюк Т.М.

 

 

Співпраця із ЗДО «Малятко» с. Іванова та іншими ЗДО Іванівської ТГ з метою обміну досвідом роботи з педагогами.

Протягом року

Педколектив ЗДО

 

 

Співпраця з КЗВО «ВАБО» з питань курсової перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

Співпраця з Калинівським районним сектором ГУ ДСНС України у Вінницькій області з питань охорони життя і безпеки життєдіяльності дошкільників з метою ефективного проведення заходів у Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності. 

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 

 

Співпраця з КП «Іванівський ЦПМСД» ІСР Гущинецька та Іванівська амбулаторія загальної практики-сімейної медицини та Комунальне підприємство «Калинівський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» з питань медичного обслуговування дітей і працівників ЗДО.

Протягом року

Мескова О.М.

 

 

ВСП Калинівський відділ ДУ «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» Хмільницького району

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 

Співпраця з Центром професійного розвитку педагогічних працівників Іванівської сільської ради

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 

Співпраця з Калинівським районним управління ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області в наданні працівникам консультативної допомоги з питань санітарно-гігієнічних правил та норм  утримання ЗДО.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 

Співпраця ЗДО з  ліцеєм с.Гущинці з метою створення єдиного освітнього простору для забезпечення неперервності здобуття дитиною освіти та навчання в нових умовах  та ознайомлення дошкільників з історичним минулим свого села, своєї маленької батьківщини.

Протягом року

Педагоги ЗДО та педагоги ліцею с.Гущинці

 

 

6.3. Спільні заходи фізкультурно-оздоровчого, художньо-

естетичного циклів тощо

  1. День знань для дошкільників «Дитячий садок – наш другий дім, добре й весело у нім».

Вересень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Заходи до Міжнародного дня миру (21 вересня). Інтегроване заняття «Ми за мир!» 

Вересень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Заходи до Всеукраїнського Дня дошкілля.

Вересень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Підготовка та проведення Днів здоров'я.

1р./м.

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Підготовка та проведення свят і розваг музично-естетичного циклу (згідно плану-графіку музкерівників).

Щомісячно

 

Мельник А.А.

 

 

 
  1. Підготовка і проведення спортивно-масових свят і розваг (згідно планування).

Щомісячно

 

Педагоги

Мельник А.А.

 

 

 
  1. Групові виставки творчих робіт дітей.

Щотижня

Вихователі вікових груп

 

 
  1. Тиждень безпеки дитини.

Вересень  

Квітень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Тиждень знань Пожежної безпеки.

Грудень

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Флешмоб «Моя сорочка-вишиванка».

Травень

Педагоги ЗДО

 

 

Розділ 7.

Внутрішня система оцінювання якості діяльності

(контрольна функція управління)

 

№ та назва блоку

Тема (зміст) діяльності

Термін

Форма узагальнення

Відповідальний

Примітка

 

7.1. Вивчення стану організації освітнього процесу

Тематичне

1.

Створення умов щодо реалізації завдань патріотичного виховання дошкільників.

Жовтень

Довідка до наказу

Ярмолюк О.В. Росподнюк Л.В

 Кирилюк Ю.Б..

 

 

2.

Формування свідомого екологічного ставлення дошкільників до оточуючої природи.

Листопад 

Довідка до педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 

3.

Вивчення стану освітнього процесу з розвитку образотворчих здібностей дітей дошкільного віку, креативність дитини.

Лютий

Довідка до педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б.

 

 

Фронтальне

1.

Вивчення стану організації життєдіяльності дітей раннього віку.

Січень

Довідка до наказу

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В.

Кирилюк Ю.Б.

 

 

2.

Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.

Травень

Довідка до наказу

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б

 

 

Підсумкове

1.

Діагностика рівня виконання БКДО, формування життєвої компетенції дошкільників.

Вересень  травень

Інформація

до відома,

до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Кирилюк Ю.Б

 

 

3.

Стан освітнього процесу у педагогів, що атестуються.

Березень

Інформація

до відома,

до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

Оперативне

1.

Готовність ЗДО до нового навчального року. Створення навчально-матеріальної бази для забезпечення життєдіяльності дітей в нових умовах.

Серпень

Інф. до в.нар, акт готовності ЗДО до н. н.р.

Комісія

 

 

2.

Сформованість культурно-гігієнічних навичок дітей.

Жовтень Лютий Травень

Інформація

до відома, до педгодини

Мєскова О.М.

 

 

3.

Організація роботи з охорони життя та здоров'я дітей. Дотримання режиму:

  • прогулянок;

Вересень

Грудень

Березень

Інформація

до наради, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  • денного сну;

Вересень

Січень

Квітень

Інформація до педгодини

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М.

 

 
  • споживання їжі;

Щомісячно

Інформація

до наради, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М.

 

 
  • провітрювання;

 

Вересень

Листопад

Лютий

Інформація

до педгодини

Мєскова О.М.

 

 
  • санітарно-гігієнічного режиму.

Щомісячно

Інформація

до педгодини

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М.

 

 

4.

Медико-педагогічний контроль за заняттями з фізкультури

Вересень

Травень

Інформація 

до педгодини,

до педради

Росподнюк Л.В

Мєскова О.М

 

 

5.

Організація освітньої діяльності. Проведення та зміст:

  • ранкового прийому дітей;

 

Вересень

Грудень Березень

Інформація

до відома,

до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Мєскова О.М..

 

 
  • ранкової гімнастики;

Вересень

Листопад

Лютий

Інформація

до педгодини,

до педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  • занять;

Жовтень

Грудень

Лютий

Квітень

Інформація

до відома,

до педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  • прогулянок;

Вересень

Грудень

Березень

Інформація

до відома,

до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  • рухливих ігор;

Жовтень

Січень

Інформація

до відома,

до педради

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 
  • спостережень у природі;

Листопад

Квітень

Інформація

до відома, до педгодини

Росподнюк Л.В

 

 
  • самостійної художньої діяльності;

Жовтень

Березень

Інформація

до відома, до педгодини

Росподнюк Л.В

 

 
  • трудової діяльності;

Жовтень Березень

Інформація

до відома, до педгодини

Росподнюк Л.В

 

 
  • індивідуальної роботи з дітьми;

Жовтень

Березень

Інформація

до відома, до педгодини

Росподнюк Л.В

 

 
  • взаємодії з батьками вихованців;

Жовтень

Січень

Квітень

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

 

6.

Проведення загартовуючих процедур.

Жовтень

Лютий

Травень

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Мєскова О.М.

 

 

 

7.

Виконання посадових обов’язків.  Готовність вихователів до проведення освітнього процесу: занять, прогулянки, праці, інших видів діяльності дітей.

Щомісячно

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В

Росподнюк Л.В.

 

 

 

8.

Стан ведення ділової документації, номенклатури справ.

Вересень

Грудень

Квітень

Інформація

до відома

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

 

9.

Охорона праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності.

Жовтень

Грудень

Лютий

Квітень

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

Мєскова О.М.

Бех В.М.

 

 

 

10.

Стан підвищення кваліфікації та самоосвіти педагогів.

Жовтень

Грудень Травень

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

 

11.

Доцільність зонування предметно-ігрового середовища та наповнення групових осередків. 

Вересень

Січень

Інформація

до відома, до педгодини

Ярмолюк О.В.

Росподнюк Л.В

 

 

 

№ та назва блоку

 

Форма роботи

 

 

Тема (зміст) заходів

 

 

Термін

 

Відповідальний

 

Примітка

 

7.2. Вивчення  питань функціонування

Безпека життєдіяльності, охорона праці, охорона дитинства

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА

 
  1. Ознайомити учасників освітнього процесу із нормативними документами України з ОБЖД.

Вересень

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Сприяти формуванню навичок здорового способу життя, створити умови щодо безпечної життєдіяльності вихованців і запобігання порушень техніки безпеки педагогічними працівниками.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Систематично проводити інструктажі з працівниками ЗДО.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Підвищити особисту відповідальність співробітників у період проведення масових заходів.

Згідно плану

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Записати до планів самоосвіти педагогів питання з ОБЖД.

Протягом року

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Провести конкурс малюнків «Я вдома».

Листопад

Росподнюк Л.В вих. вік. груп

 

 
  1. Проводити з батьками роботу з питань безпеки життя і здоров’я дітей (консультації, бесіди, інструктажі)

Протягом року, за сезонами

Вихователі вікових груп

 

 
  1. Поповнювати батьківські куточки інформацією з питань охорони життя і здоров’я дітей.

Протягом року

Вихователі вікових груп

Через вайбер-групи

 
  1. Надавати методичну допомогу вихователям з проведення занять, виховних заходів з пропаганди правил безпеки життєдіяльності дітей.

Протягом року

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Обстеження приміщень, території закладу з метою виявлення небезпечних для життя і здоров’я дітей предметів.

Щоденно

Бех В.М.

 

 

РОБОТА З ДІТЬМИ

 
  1. Провести «Тиждень безпеки дитини», «Тиждень пожежної безпеки», «Тиждень правил дорожнього руху».

Згідно плану

Педагоги ЗДО

 

 
  1. Квест для старших дошкільнят з правил безпечної поведінки.

Квітень

Довгалюк Т.М.

Барановська Н.П.

 

 
  1. Провести учбову евакуацію із ЗДО у разі виникнення пожежі.

Вересень

Квітень

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Включати в заняття з ознайомлення з соціумом, розвитку мовлення такі теми:
  • 2       - «Знаходимося в укритті усі разом»                  

– «Небезпечні речі»;  

  • «       - «Повітряна тривога»                                                  

– «Як захистити себе від чужих людей»;         

– «Якщо ти один вдома»;                                        

– «Навіщо ми миємо руки».

Протягом року

Вихователі вікових груп

 

 
  1. Читання літератури для дітей з правил поведінки, охорони свого здоров’я, про інфекцію.

Постійно

Вихователі вікових груп

 

 
  1. Здійснювати контроль за вихованням у дітей культурно – гігієнічних навичок, проведенням загартовуючих процедур.

Постійно

Мєскова О.М.

Росподнюк Л.В

 

 
  1. Проводити з дітьми роботу по вихованню здорового способу життя, отримання валеологічних знань.

Протягом року

Вихователі вікових груп

 

 
  1. Виставка дитячих малюнків «Ми – пішоходи».

Жовтень

Вихователі

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 
  1. Оформити інформаційні ширми для батьків: «Безпека дітей».

Жовтень

вихователі груп

 

 
  1. Фотовиставка «Безпека дитини вдома».

Травень

Вихователі вікових груп, батьки

 

 

Організація харчування

  1. Забезпечити нормативний супровід організації харчування дітей в ЗДО.

протягом року

Мєскова О.М.

 

 

2.  Здійснювати контроль за:

  • роботою працівників (медичних, харчоблоку, комірника);
  • якістю продуктів харчування та продовольчої сировини, які надходять до закладу, умовами їх зберігання та дотриманням термінів реалізації;
  • якістю приготування їжі (технологія приготування, термічна обробка продуктів, дотримання норм вкладених продуктів, вихід страв,смакової якості їжі);
  • роздачею їжі по групах;
  • організацією харчування по групах, вихованням у дітей культурно - гігієнічних навичок;
  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму на харчоблоці й у допоміжних приміщеннях;
  • станом здоров’я і гігієни персоналу;
  • дотриманням правил особистої гігієни працівниками харчоблоку;
  • своєчасністю проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М.

 

 

3.Чітко виконувати вимоги Постанови МОЗ України № 305  від 24.03.2021 р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М.

 

 
  1. Аналізувати виконання норм харчування, здійснювати підрахунки калорійності раціону.

Протягомроку

Ярмолюк О.В. Мєскова  О.М.

 

 
  1. Видавати відповідні накази щодо аналізу організації харчування, створення бракеражної комісії.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Проводити бесіди та консультації з батьками з питань раціонального харчування дітей.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Виконувати вимоги щодо використання виробничого устаткування та інвентарю харчоблоку.

За графіком

Бех В.М.

 

 
  1. Проводити консультації та інструктажі з усіма категоріями працівників щодо організації харчування дітей.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 

Медичне обслуговування

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

 
  1. Забезпечити вивчення та виконання нормативних документів щодо виробничої санітарії та гігієни з охорони життя дітей в дошкільному закладі та поза ним.

Вересень 

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Чітко дотримуватись вимог щодо ведення обов'язкової медичної документації за встановленою формою та відповідною до номенклатури справ медичного працівника.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 

 
  1. Проводити аналіз стану захворюваності дітей.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Брати участь у проведенні педрад, виробничих нарад та пед. годин, на які виносяться питання фізичного виховання та зміцнення здоров'я дітей.

Протягом року

Ярмолюк О.В.

Мєскова О.М

 

 

ЛІКУВАЛЬНО ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА

 
  1. Організувати проведення медичного обстеження дітей з залученням лікарів-фахівців. Результати обстеження довести до відома батьків та педагогічного колективу, дати рекомендації щодо режиму, навчального та трудового навантаження, оздоровлення дітей.

За планом

Мєскова О.М.

 

 
  1. Проводити антропометричні вимірювання дітей.

За планом

Мєскова О.М.

 

 
  1. Надавати медичну допомогу дітям, які захворіли, забезпечувати їх ізоляцію до приходу батьків.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Здійснювати лікарський контроль за навантаженням під час занять з розвитку рухів та гігієнічними умовами проведення всього освітнього процесу.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Провести контроль за підбором ростових меблів в групових кімнатах.

Протягом

року

Мєскова О.М.

 

 

ОЗДОРОВЧА РОБОТА

 
  1. Розробити оптимальний режим дня для усіх вікових груп на навчальний рік.

Вересень 

Мєскова О.М.

 

 
  1. Розробити комплекси загартувальних процедур.

Вересень 

Мєскова О.М.

 

 
  1. Здійснювати контроль за адаптацією новоприбулих дітей.

вересень

Мєскова О.М.

Кирилюк Ю.Б.

 

 
  1. Проводити хронометраж моторної щільності з визначенням тренувального ефекту на заняттях з фізичної культури.

Протягом  року

Мєскова О.М.

 

 

САНІТАРНО - ГІГІЄНІЧНА РОБОТА

 
  1. Контролювати санітарний стан приміщень, ігрових майданчиків.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Контролювати виконання повітряно-температурного режиму, провітрювання приміщень.

Протягом року

Мєскова О.М

 

 
  1. Контролювати виконання правил особистої гігієни співробітниками.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Контролювати своєчасну заміну постільної білизни, рушників (після відміни карантину).

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Контролювати виконання графіку проведення генеральних прибирань.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Контролювати якість прання білизни, виконання правил миття та дезінфекції посуду в групах.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 

САНІТАРНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА

 
  1. Проводити попередні бесіди з батьками діти, яких будуть відвідувати ЗДО.

Згідно плану

Ярмолюк О.В.

 

 
  1. Ознайомити батьків та персонал з наочністю медико-просвітницького спрямування.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
  1. Поновити інформаційні стенди та куточки здоров'я.

Вересень

Мєскова О.М.

 

 
  1. Провести консультації та інструктажі з усіма категоріями працівників, батьками щодо збереження здоров’я, попередження дитячого травматизму дітей.

Згідно плану

Мєскова О.М

 

 
  1. Проводити бесіди та консультації з батьками з питань профілактики різних видів захворювань, попередження дитячого травматизму.

Протягом року

Мєскова О.М.

 

 
                           

 

Логін: *

Пароль: *